fredag, november 16, 2007

Nostalgi-tripp DeLuxe att se bilden på Britney från 2004!!!

Fann ett par bättre bilder än Aftonbladets, på Britney i guld-klänningen. Så lägger dem här! Jag blir verkligen nostalgisk när jag just fick se den här bilden på Britney i Aftonbladet. Undrar om hon någonsin kommer få tillbaka glöden som hon har på den bilden? Det handlar om Cavalli! Redan 2004 bar Britney Spears guldstassen på NRJ Awards i Cannes.

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STORT FORMAT!

Nu bär Aftonbladets Sofi Fahrman, från Cavalli`s H&M-serie. Det verkar verkligen som att Cavallis H&M-serie är "favoriter från förr". Jag, & ni andra, har säkert sett fler bilder på de andra H&M-kreationer som burits av kändisar redan.Aftonbladet undrar vem som glittrar mest?
Britney? Sofi? Geri Halliwell? Jag tycker svaret är enkelt! Britney glittrade som en sol i den här. Vad tycker du? Gå in & rösta här:http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1264997.ab

Britney i guld-klänningen 2004, NRJ Awards i Cannes:

7 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med. Britney ser bäst ut i den. Jag vill också ha en sån klänning. Så otroligt läcker! Jag älskar glitter. :D

Anonym sa...

Det som är så synd med britney idag är att hennes dåliga vanor har fått henne att se typ 20 år äldre ut än vad hon är.

Hon är tyvärr inte snygg längre.

ShopaholicNumberOne sa...

mickan: =D jaaa den är så *GALA*!Själv drömmer jag om den här Cavalli H&M klänningen, galet vacker (klicka länken): http://shopaholicnumberone.blogspot.com/2007/11/robert-cavalli-hysterin-har-jag-inte.html

ShopaholicNumberOne sa...

Rickard: ja det är verkligen stor slillnad på då&nu på Britney. Jag hade faktiskt helt glömt hur strålande hon såg ut IRL utan retusch för bara 3år sedan!

Anonym sa...

Britney va så vacker i den där klänningen onskar bara att jag hade en likadan klänning på min kropp :) Jag gillar din blogg btw...

ShopaholicNumberOne sa...

Emelie: av det lilla jag sett av dig/din kropp när jag kikade in så har du en grym kropp! Den skulle klä dig perfa!

Kollade in en snabbis hos dig & gillar verkligen din blogg. Så nu ska jag in där & läsa & titta på allt kul! =) Kram!

Anonym sa...

Om Christinas parfym: Den är helt okej. Tycker mest om flaskan :D