fredag, november 16, 2007

Varsågoda! Ögon-Godis! Världens 14 Sexigaste Män på de Sexigaste bilderna som gick att finna!

"People" började att utse världens sexigaste man 1985. Här visar 2007 års årgång sin bästa sida. De 14 sexigaste bilderna på de 14 sexigaste enligt mig hehe.. (FAST, jag håller inte med i särskilt många av valen, men okej...)

Nr.1: MATT DAMON, 37år !! (Sexig? Njaaaa... - Vacker? Ja! - Söt? Jodå!)
Nr.2: PATRICK DEMPSEY, från "Grey's Anatomy" !! (Sexig? Inte min smak...)
Nr.3: RYAN REYNOLDS, skådis, rätt okänd i Sverige. (Sexig? Ja, med den kroppen är vem som helst sexig!)
Nr.4: BRAD PITT, haha jag kunde inte låta bli lägga den här gamla bögiga bilden jag hittade på Brad *Fnitter* (Sexig? Finns det NÅN som inte tycker det??)
Nr.5: JAMES MCAVOY, Skottskt blod är hett. Mest känd för rollen som faunen "Mr. Tumnus" i "Berättelsen om Narnia - Häxan och Lejonet" (Sexig? JAAA!!! jag som trodde att jag var lite konstig som tyckte han var så oskyldigt sexig-söt & fin i "Narnia" att jag höll det för mig själv!)
Nr.6: JOHNNY DEPP, som hunnit bli 44år (Sexig? Ja men det behövs inte ens kommenteras, alla tjejer , & en del killar med, tycker ju det!!)
Nr.7: DAVE ANNABLE, lika gammal som jag = 28år, från "The Brothers & Sisters" (Sexig? Han är söt i badet i alla fall...)

Nr.8: WILL SMITH, 39år (Sexig? Humor är alltid sexigt! & Will Smith ÄR alltid rolig!)
Nr.9: JAVIER BARDEM, 38 årig Spanjor, men verkligen ser *ÄLDRE* ut! (Sexig? Ehm qe? har han stånd under badbrallan på den här bilden eller *asg*)
Nr.10: SHEMAR MOORE, 37-årig ex-modell & numera skådis i "Criminal Minds" (Sexig? "-Hallelujah Moment!", skulle nog Kirsti Tomita sagt! Jag med för den delen..hehe..!!)
Nr.11: BEN AFFLECK, 35år, gift med Jennifer Garner numera, som alla vet (Sexig? Aldrig tyckt det faktiskt, frun är sexigare!)
Nr.12: ADRIAN GRENIER, 31-åringen med det genomträngande ögonen i "Entourage" (Sexig? har inte helt koll på honom... Inte min typ alls. Han kunde väl ta & klippa bort burret så kanske han skulle bli finare...)
Nr.13: WILL YUN LEE, 32-åring som spelar special-agent i "Bionic Woman" (Sexig? Ingen koll ALLS på honom! Men snyggt smile har han!)
Nr.14: JUSTIN TIMBERLAKE, 26år har han hunnit bli! (Sexig? Jaaaaa med det är ju klaaaart, på ett väldigt pojkigt sätt!)
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1250945.ab

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, mycket bra inlägg
heta killar <3

nicopunktse sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
nicopunktse sa...

CIAO! Var ju bara tvungen att kommentera här också (svarade på din kommentar i min blog)! :D Som sagt så var det ju ett galet sammanträffade att du hittade in på min blogg! :D Mycket trevliga män på den här listan, ja.. :D Hm, fast nog finns det snyggare spanjorer än den där Javier Bardem! ;) Annars är nog Ryan min favorit på den där listan. Jag har alltid varit lite splittrad när det gäller Ben Affleck... men det brukar sluta med att han nog är rätt het ändå.. om än lite väl cheesy ibland... Men, jag är nog beredd att hålla med om att hans fru är snyggare... :D :D

ShopaholicNumberOne sa...

nico: ja, jag har svarat på din blogg igen. det blev rätt kul reaktion hos sambon när jag kollade på (& väckte) youtube-filmen du lagt *fnitter* =D!!

Jag känner att jag kanske skrev lite taskigt om Javier. Men jag ville ju lägga en så pass naken bild (hehe) som gick att finna. & då fanns bara den, & jag tyckte han såg rätt kul ut på den med utbuktande badbyxan *Lol*! =P Btw: många tycker (iaf i min bekantskapskrets) att Jennifer Garner ser ut som en transa. Men det tycker nog inte jag, hon är rätt androgyn, & det är ju alltid snyggt!

Ryan är fin, men han är *FÖR* perfekt tycker jag. Som jag messade dig så har jag har nån slags konstig fetish för JAMES MCAVOY sen jag såg honom som faunen “Mr. Tumnus” i “Berättelsen om Narnia - Häxan och Lejonet” .. jag trodde jag var ensam om att tycka det, så det var ju kul att man inte hade helt störd smak :-O. För annars kan man ju tycka att det är lite udda att tycka att det här är hett: http://www.newanimal.org/satyr.htm

hot or not?

neeee nu är det morgon då måste man ju lägga sig & sova bort dagen!