lördag, november 17, 2007

HEROES 18-åriga Hayden Panettiere ser så vuxen & *FANTASTISK* ut på dessa sexiga "50-tals-pinuppa"-bilder i Vanity Fair!

Så långt ifrån oskyldiga HEROES (min nya favo-serie!!) cheerleader`n "Claire Bennet", i Odessa, Texas man kan komma, eller vad?!! Wow liksom! Hon ser verkligen *perfekt* ut på de här nysläppta bilderna!!! Även fast hon visar så mycket hud så är det inte alls trashigt, inte det minsta, bara så *WOW sexy* !! Klar inspiration av Christina Aguilera`s "Back to basics" burelsk-look! Även om Hayden är gaaaaaaaaalet mycket photoshop`ad på de här bilderna, så älskar jag dem i alla fall! I love it! Hon blev utsedd till den sjätte sexigaste kvinnan i världen 2007 på FHM`s lista över de 100 sexigaste kvinnorna. Jag fattar verkligen varför!

Enligt Aftonbladet idag är Hayden Panettiere är efterlyst av polis i Japan. Orsaken är förstås att hon förra månaden deltog i aktioner mot japanska fiskare.

"– Jag fick just höra det. Vi får se vad som händer", säger Panettiere till E News.

Hon ångrar inte alls sitt engagemang för organisationen Save the whales.

"– Inte alls. Jag skulle göra det igen."
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1261067.ab

Hayden Leslie Panettiere, född 21 augusti 1989 i Palisades, New York, USA är en amerikansk skådespelare och sångare.

Som vanligt måste du klicka på bilderna för STORT format:
Kolla in hennes hemsida om du vill veta/se mer:http://www.hayden-panettiere.com/

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder. Tänk om man kunde se ut så. :)

Hehe. Ja, visst är Fergus söt på filmen. :D Det lär nog komma fler.

Ja, din favorit från Cavalli är också riktigt snygg. Jag tycker det är trist att det görs så få plagg och att alla går dit bara för att köpa för att sedan sälja vidare för det dubbla priset om inte ännu mer. Det är sinnessjukt. *suck*

Anonym sa...

Åh...så söta bilder det va på henne :)

ShopaholicNumberOne sa...

pinkcherry: Jaaaa! Jag tycker Hayden är sötaste skådisen i världen! Sötare än socker!

ShopaholicNumberOne sa...

Mickan: Kan trösta dig med att hon är galet MYYYYCKET retuscherad i photoshop på de bilderna!! :-O

Ja Fergus är en dröm, pussa på från mig oki :) !!

Ja, det suger hårt att de finn de som köper upp hela jävla lager med H&M Cavalli & sen ut på tradera & blocket. Set borde vara köp-stopp. Högst 1plagg av varje sort per person. Vore inte det rättvist?

Anonym sa...

Visst har Victoria's secret så snygga saker! allt är sö sött och underbart fint, vill ha allt från showen typ :)hehe...min favorit från VS är nog Alessandra Ambrosio. Hum...jag vet faktiskt inte vad den heter... menar du den sista låten som va på slutet eller i början? :)
Borde finnas fler bloggar som din :)Är trött på alla som ligger på dom mest aktiva och topplistor mm. Vi borde oxå få synas lite ;)

Anonym sa...

Heroes <3 Hayden <3