fredag, november 16, 2007

"Farliga" killar/män. Varför falla för dem?

Undrar hur Sanna Lundell tänkte när hon gängade sig med Persbrandt? Har själv varit just den tjejen som faller för "farliga killar". Verkligen, Verkligen, Verkligen på riktigt. Mitt "wake-up-call" var när en "romans" ville ha med mig till Stockholm för en knark-uppgörelse (Nu kopplar jag alltså absolut *INTE* ihop Persbrandt men knark o.dyl. Utan menar att han *ÄR* ur-typen av "farlig kille" !!!). Jag stod där på parkeringen med honom, & 2 av hans kill-kompisar. & där stod vi, & väntade på att de andra skulle hämta upp oss. Jag var 21år, naiv & imponerad av att *HAN*, som alla tjejer trånade efter (varför gör tjejer det egentligen?), hade valt mig, just mig!

Men så var det som något slog mig jävligt hårt i huvudet, just där jag stod med honom, & de andra & väntade på att de andra skulle hämta upp oss för knark-uppgörelsen. Och vad gjorde jag? Jag vände & gick, såg mig inte ens om en enda gång. Det som jag tror "han den farliga killen" attraherades så starkt av hos mig var att jag var så oskyldig & blå-ögd. Jag drack nästan aldrig alkohol (vilket jag heller knappt alls gör nu idag, tycker helt enkelt inte om ruset det ger, jag mår mest bara illa.), röker inte, har aldrig testat någon drog. Jag är för rädd för att *OM* jag skulle testa skulle jag kanske falla dit stenhårt, eftersom alkohol inte är min "grej"..

Men jag undrar än idag vad som hade hänt om jag hade satt mig i den där bilen den gången?

Här visar Mikael Persbrandt, 44, och Sanna Lundell, 29, sin kärlek öppet.
Det hemlighetsfulla paret har inget att dölja längre.
"– Vi är lyckliga tillsammans", säger Sanna Lundell.

Förlåt... Men jag har svårt att tro dig Sanna...







http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1241082.ab

Inga kommentarer: