lördag, december 20, 2008

Bloppis! Säljes! CARTIER 200ml PARFYM Värd 1500KR - SLUMPAS UT för 1kr !!!

Bli ensam om en parfym som väldigt få har värd hela 1500kr !! Och ja, det är Keira Knightley på bilden:Den här parfymen slumpas nu ut för hel-galna 1kr i utrop (på tradera) !!!!!!!!! Fylld av 200ml Äkta koncentrerad Parfym EdT (alltså Eau De Toilette) av Cartier Eau De Cartier Concentree !!! En vanlig parfym-flaska innehåller 50ml. Men här får du alltså 4 gånger så mycket i denna gigant-stora flaska. En verkligt *EXKLUSIV* & Luxuös prydnad i parfym-hyllan !! PS: Parfymen sitter *verkligen* i hela dagen/kvällen lång.

Butiks-pris för Cartier Eau De Cartier Concentree: 1500kr. 100ml kostar 750kr i butik (med detta är alltså DUBBELT så mycket = 200ml REN PARFYM!!!)

Toppnoter: Koriander, exotisk Yuzu-frukt.
Hjärtnoter: Viol, Violblad, Lavendel.
Basnoter: Ceder, förförisk Patchouli, dyrbar Vit Ambra.

+ BONUS: jag skickar med ett prov på Diors nyaste kräm "DIOR CAPTURE R 60/80 ULITMATE WRINKLE CREAM".

CARTIER, världens lyxigaste juvel-och klock-firma. Se filmen:


Som ni ser på bilden har jag använt den några gånger, men det är alltså 200ml från början, så mycket saknas inte, jag har mätt & räknat ut att 15ml är taget, så nu finns 185ml parfym EdT kvar. Fotat bredvid tändsticksask för att visa hur *STOR* flaskan är:Frakt: 55kr (TUNG stor flaska som sagt).
Om du är sugen, så klicka in, & bjud här: CARTIER 200ml PARFYM+DIOR OBS Värd 1500KR SLUMPAS UT 1kr !!!

Mer från Cartier att dregla över:Cartier's Original-Musa:Super-stars i Cartier. Bl.a Rachel Weiz till höger, och Eva Mendez i mitten:Hilary Duff i Cartier:Fergie i Cartier:Super-skönheten Haifa bärandes Cartier-smycken:Under-skön Haifa i Cartier-reklam:Laura Bailey i ett Cariter halsband värt 72 (!!!) miljoner SEK:Lindsay Lohan bärandes ett "Love-bracelet" från Cartier:Lindsay igen:Rachel Weiz:
Urverket på ett Panda Cartier armbands-ur:Den här påminner om ett armband jag äger (här ser du mitt: krokodil-armband)

7 kommentarer:

Lina sa...

Måste få fråga vart du har fått tag på ditt krokodilarmband?? Så otroligt snyggt!

MissMagicGirl sa...

Alla smycken är så fina! Vill ha allt! *__*

Anonym sa...

Hej! Skulle inte du kunna ge oss ett tips, du som är så bra på att skriva om mode och shopping och sånt :)? Vart hittar man och hur gör du för att bli bra? Du är jätte bra :D

ShopaholicNumberOne sa...

Lina: just det fyndade jag på tradera för ½ år sedan. Det finns inte kvar. mitt tips är att söka på "alligator" eller "crocodile" braclet på ebay.co.uk

ShopaholicNumberOne sa...

ps: bracelet stavas det såklart ;)

ShopaholicNumberOne sa...

Amanda: oj, jag har slackat ned mycket på sistone med bloggandet tyvärr ;( men mass tack snälla :D !! Tips nr.1 , viktigast:

*använd dig helst av blogspot, det funkar enkalst & krånglar sällan.

* adda "google reader" på din blogg, så att alla bilder du lägger syns långt fram när någon söker på google!

* Lägg in mycket, massor av bilder på din blogg, folk älskar bilder på kändisar, skönhetsprylar, smink osv osv.

*redigaera header (snyggare än jag gör), lär dig fixa till bilder snyggt med text osv.

* Lägg bilder på dig själv!

* tips om var köpa saker billigt, tips om erbjudanden.

* ha tävlingar (något jag inte själv har) & ha som krav att de som deltar länkar till din blogg för chans att vinna.

Saker att blogga om hittar man via idogt letande på google.se - lätt när man lärt sig sålla & hitta de bästa ställena för just din blogg.

Lycka till!
Kram!

Pixie sa...

Gud, panda-uret var übersött och jag vill ha panter-ringen!..

Kram