torsdag, december 18, 2008

Sugen på en söt Parfym-miniatyr från DIOR + min besatthet av Lily Cole:

Sugen på en söt Parfym-miniatyr från DIOR? Kolla då in den här med 8ml innehåll:Den är helt perfekt för handväskan m.m. Parfymen är den limiterade, & numera helt slutsålda/slut-tillverkade doften "LILY DIOR". OBS: Flaskan är helt full!!

DOFTNOTER: Syrèner, Ylang-Ylang, Liljekonvalj, Jasmine, rosa ros, iris, ceder.

Den finns på Tradera här: LILY DIOR Paris PARFYM Syrèn LIMITERAD+SLUTSÅLD MINIATYR 8ml

På tal om Lily Cole... Jag hyser en smått osund beundran för denna Brittiska rödhätte-sagofè. Hon har förtrollat mig helt enkelt. Se på de här bilderna, så förstår ni kanske varför!

Lily för Dior:

Dior's egen musa & Röhätte-prinsessa:En detalj-bild:Aaahhh vilka hår-smycken *Dreglar*:En Plommon-lila Madame Cole:White Wedding a`la DIOR Couture:Från sidan:Spegel, spegel på väggen där, säg vem som vackrast i landet är? Vitt & Guld... Vitt & Guld... Vitt & Guld...Grönt klär oss rödhättor bättre än bäst::En heeelt "vanlig" morgon hemma hos Lily:Puff-puff-puff med pudret:Den klassiska "Armarna över brösten-posen":Alla känsliga får blunda nu, Lily naken:Sist men inte minst. Lily osminkad eller inte?

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

hej! hjälp! jag trodde det var en barbiedocka först...ja, konstigt det här att man klankar ner på andra? gillar man det inte så kan man hålla truten tycker jag.
det finns liksom ingen anledning att tro att allt man gör är bäst. alla har lite för olika smaker, tack o lov!

ha det bra viktoria