måndag, augusti 11, 2008

Min nya favorit-parfym!

Max Mara Eau de Parfum! Bär jag idag! Många verkar ha missat den? Så också jag. tills jag av en slump råkade komma över ett parfymrör. Trodde *inte alls* att det var något särskilt med den. Tyckte att flaskan såg riktigt tråkig ut. Men oj vad jag misstog mig! Helt såld blev jag när jag öppnade det lilla röret. Och *Aaaaaah* vilken sagolik doft. Perfektion helt enkelt! Så köpte en 75ml flaska på en gång. Tipsade om den till mina vänninor, som blev lika sålda på den. Så har du chans att testa! GÖR DET!!!"Max Mara De Parfum" är den första parfym från modehuset Max Mara. Lyxig och komplex, precis som kvinnan som väljer att bära den. Max Mara accentuerar din stil och individualitet. Flaskan är formad på ett sätt som påminner om kurvorna på kvinnans kropp.

Topnoter: citrus, ingefära.
Hjärtnoter: Lilja, magnolia och orkidé .
Basnoter: mysk harmoniserande med sockerrör och trä gör parfymen sensuell & varm.

Missa inte reklamfilmen för doften:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häääärligt...jag har också den hemma, har varit en av mina favoriter ;)

ShopaholicNumberOne sa...

inthemake: Jag bara älskar den SÅÅÅ! Sällan man stöter på en doft som faller så hårt får :)