måndag, augusti 11, 2008

Japanskt smink från FUSO - något du garanterat inte kan köpa i Sverige!

Fuso Makeup Kit med spegel - allt i en sååå SÖT svart/röd låda med Fuso loggan på 8,5cm X 5,5cm (ytterkartongen med FUSO logga ingår, finns ej med på bilden).

^^ Fuso är ett Japanskt sminkmärke ^^ :

• Makeup Kit:
• 12x Eyeshadow (sammanlagt 6,8gr - samtliga är skimmerskuggor)
• 2x Blush (på 6,9gr)
• 1x Compact Powder (på 6gr)
• 5x Lip Gloss (sammanlagt 6,8gr)
7,7gr)
• 1x Eye Pencil (svart)
+spegel & penslar enligt bild.

Allt är helt NYTT & orört (förutom det röda lipglosset *längst upp till vänster av glossen* som färgtestats av mig 1 ynka gång med pensel, vilket knappt ej ens syns. Men värt att nämnas).

Sprillans nytt alltså! Jag har som sagt bara testat röda glosset 1 ynka gång, har bara 1 enda Fuso! Det passar mig *Mer än väl*, den är ju beyond *LJUVLIG*, meeen tyvärr måste jag efter mina shopping-rajder av diverse smink byta bort en hel massa pga. att jag helt enkelt har så mycket så jag aldrig skulle hinna använda allt. Jag är exakt det som mitt bloggnamn avslöjar *haha* !! Svårt att skiljas från denna sötnos, men om någon har parfym, så samlar jag på det+det blir använt, vilket smink som färskvara inte blir=så brukar byta bort/sälja(inte här inne alltså)+ ge bort smink till mina glada vänner. Eftersom smink är färskvara,inget att spara på, jämfört med parfym!

Registrera dig som medlem på pret-ty.seom du är intresserad av byte (eller skriv kommentar här), & kolla in mina grejer här: http://pret-ty.se/2/index.php?topic=37964.0

Harajuko-Girl:

Inga kommentarer: