lördag, juli 12, 2008

Väskor i blått!

Sälja eller spara? Har inte blivit av att jag använt denna otroligt underbart knalligt Klein-blå aftonväska från Friis! Väskan är 22 cm bred högst upp, 27 cm bred i botten, höjd 14 cm, den flätade axelremmen är inkl. lås 63 cm lång. Liljan och taggen med "Friis Company" finns självklart med. Inte en kopia! Visst är den snygg? Tror jag sprarar den ändå ... Modellen känns klassisk, & kommer inte bli omodern. & jag *ÄLSKAR* starka färger på accesoarer.På tal om blå väskor. Här är en helt nyköpt blå afton-väska. Materialet är i Thai-siden, & skiftar i åskmolns-blått & lila. Innerfodret är knallblått med blått blom-mönster. Väskan är gjord för Boots No7 (hypade mirakel-serum-tillverkarna ni vet), ser jag först nu. Fick den *GRATIS* då jag köpte lite hudvårds-produkter från Boots No7. Älskar den!

Inga kommentarer: