fredag, juni 06, 2008

Äntligen har jag funnit en ny perfekt väska! Från MARC JACOBS !!! *Kärlek*

Väskan är 35cm bred och 28cm hög. Axelbandet (skinn) är som längst 69cm (men reglerbart). Baksidan på väskan ser precis ut som framsidan, förutom att den inte har några nitar som stavar MARC JACOBS på baksidan. Som ni ser är det MARC JACOBS nitat över framsidan på väskan. Modellen är "snedskuren", med hälften äkta skinn och andra hälften quiltat, tjockt tyg. Beslag, nitar och andra detaljer är antik-guldiga, sååå snyggt! Inuti finns en metallplatta i guld med "Marc Jacobs" ingraverat, och likadant med de två dragkedjehållarna. Även där är namnet ingraverat längs sidorna. Inköpt i Italien och heöt *PERFEKT*! *Lycklig*Köpte också ett väsk-smycke från Marc Jacobs till väskan! Söt va?!! Äkta oanvänd Marc Jacobs nyckelring i gummi. Kallas "Stinky Rat". Märkt med MARC JACOBS på baksidan. Mått ca 50 mm. Köpte av en kille som köpte på mig ett några i New York precis:Baksidan:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta gärna en titt på min nystartade blogg:)
http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

Anonym sa...

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!
Jag har en biljett över och letar sällskap.

kramar maja/leia

Anonym sa...

riktigt snygg....vill också ha:)
Tråkigt att du inte blev mitt sällskap på visningarna! Lottar ut lite smink från Max Factor ur goodiebagsen om du är intresserad,

kramar och hoppas du får en härlig dag!