lördag, juli 12, 2008

Beviset på att jag är är ett äkta 80-tals barn: Mina Neon Gröna Reebok Reverse Jam Mid!

Jag älskar neon! Jag älskar 80-tal, & ful-snygga orginella saker. Som t.ex dessa sneakers som jag köpt. Min favorit-färg är grön. Så *åh vad glad* jag blev när jag fann dessa gröna "Reebok Reverse Jam". De säljs i 4 olika färger. Gröna, blå, gula & rosa.

Reebok Reverse Jam Mid (4-182202)
Reebok dundrar in en klassisk 90-tals-sko, som för övrigt var med i den klassiska 90-talsrullen White Men Can´t Jump där Billy Hoyle (Woody Harrelson) och Sidney Deane (Wesley Snipes) hustlade varenda basketbana i hela CA. Grönt läder med "Reverse Jam" i rosa på plösen, rosa och grönt färgstänk på midsole och Reebok logo på outsole och insole. Kostar 799kr på http://www.shelta.se (men verkar bara som att de gula finns kvar i den här modellen + rosa i Jam Low-modellen).

Så här är mina gröna, galet gröna underbara:Bilderna är tagna från: kicksonfire.com

Inga kommentarer: