måndag, december 03, 2007

Ett äkta barn av min tid !! 80-tal 4-ever !!

Mitt absoluta favorit armband!Är just det här från Pilgrim, LÄNGST UPP, eller "DE här" eftersom de är 10st. smala plast-armband med berlocker på. Fast de är ju tänkt att man ska bära alla samtidigt. Och det gör jag, ALLTID! Så nu går jag runt med 10 permanenta ringmärken på höger handled. Jag älskar mitt 80-tals-look armband från PILGRIM! Jag älskar (nästan) allt från PILGRIM. Samlar på deras smycken. Kanske borde jag lägga upp alla dem här? Har massor, tappat räkningen för länge sen.

**KÄRLEK**

Sedan har jag de här gänget neon-rosa gummi-armband med (men inte samtidigt). Nästan likadana:
Och när jag ändå är inne på neon. Så... måste ju lägga in en bild på de här armbanden jag köpt med!! Ja, jag är verligen ett sant barn av min tid =D (80-tal !!!):

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag undrar vart du har köpt neon-rosa gummi-armbanden?

det kanske är lite sent men jag har ingen aning om vart man kan hitta dem och vill verkligen ha dem :)

ShopaholicNumberOne sa...

ica: på tradera! kolla in där! det finns alltid nån som säljer sådana i olika färger! :)