torsdag, november 29, 2007

Vad underbart att se en Hollywood-stjärna med normal kropp !!

I blogg-världen finns det de som tycker Jennifer ser tjock ut på de här helt nytagna bikini-bilderna. Vad störande... Det är ju *UNDERBART* att se att de finns de som faktiskt har en helt normal kropp också där. Och struntar i det sjukt smala, anorektiska idealet. I love it! Bilderna är helt nytagna från Jennifers & blivande maken, Ross McCall`s, kärleks-semester på Hawaii, där paret i denna stund nu befinner sig.”Ghostwhisperer”- stjärnan förlovad

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller helt med dig!

Anonym sa...

undebrart att se att även de kan se normala ut!

Anonym sa...

Usch ja förstår inte hur folk kan va så dubbelmoraliska, ena stunden hyllar de anorexi klagar på hur kändisar e för tjocka nästa så klagar man om den här kändisen faktiskt fått anorexia just på grund av sådanna påhopp från media och fans.

Vi lever i en sjuk värld! ja tycker jennifer love hewitt e lika fin som när hon var mycket smal, för det är ju endå hennes skådespeleri som spelar roll eller hur?

Anonym sa...

jag håller med dig! Fresten så tycker jag inte alls att hon ser så tjock ut! Folk är kanske vana vid att alla kändisar ska vara trådsmala :/

Marlene sa...

Är inte de andra bilderna tagna i studio då? DEt kan göra väldigt stor skillnad i ljussättning och retuschering. Hon har en för liten bikiniunderdel, annars så är hon väldigt vacker tycker jag.

Anonym sa...

Ja för fan! Hur trött är man inte på anorexitrenden? Jag blir lite äcklad, faktiskt, för det uppvisas hela tiden små flickor från Hollywood med kroppar som tioåriga pojkar. Vissa har adderat grapefrukter under huden som de kallar bröst, men jag undrar om det verkligen är okej att så ohämmat förespråka ett sexuellt ideal där det mest attraktiva är tioåriga pojkar? Jag menar... jag trodde i min enfald att pedofili var någonting dåligt? Ska inte folk som föredrar sådant sitta någonstans där de kan få den hjälp de behöver?
Det vore skönt med lite riktiga människor i Hollywood.
Det stöder jag helhjärtat. Jag är heterosexuell och föredrar kvinnor. Inte barn. Inte små flickor. Kvinnor.