måndag, december 03, 2007

Super-vackra Denise Richards vidriga ex Charlie Sheen! Värre ex kan man inte ha?

Visst är Denise Richards outstanding på de här bilderna (den översta & de 3 längst ned)? Helt fantastisk kropp! Enligt aftonbladet så har Denise`s ärke-äckel till ex-man, skådespelaren Charlie Sheen, sagt denna kommentar angående att Denise`s, mamma Joni, har förlorat kampen & dött av cancer. (Hon avled förra helgen på sjukhuset i Long Beach.)

Charlie skrev nyligen i ett epostmeddelande:

”Gå och gråt ut hos din skalliga morsa, din jävla loser”.

Åh, fy fan. Det var den värsta kommentaren jag hört någonsin tror jag. Om den är sann. Det vet ju inte jag? Men i alla fall... *ryser*. Ser inte Charlie rätt galen ut? Kolla den här bilden så. Elaka ögon INDEED!!:Och Charlie ser inte så gosig ut här heller (med gravid Denise):Men... Kan inte sluta att tycka att serien "Two and a Half Men" är väldigt rolig.

Mer nya bilder på vackra Densie:Denise med de gemensamma barnen:Charlie Sheen lär inte trösta sitt ex

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
ja fy och usch ännu ett vidrigt ex. Lika charmig som mitt ex som har sagt så mkt vidrigt till mig, varit otrogen under min graviditet, förlöjligat, hånat, kränkt mm.
Man får inse att dessa tragiska män inte bör träffa sina barn förrän de skärpt till sig.
Hårt men vad gör man?

Anonym sa...

Jag håller med...
Det är tragiskt att man måste ha uppnått en viss ålder och mognad för att ta körkort men vilka idioter som helst får skaffa barn...
De som håller på så här har inte barnets bästa i tankarna. Förstår dom inte att barnets centrum (moder och far) havererar då de bråkar med varandra.

Anonym sa...

Mest skrämmande är att det tidningarna skriver tror folk på här bildar man en uppfattning om Sheen men ingen vet om hon är en ängel bara för att det skrivs på det sättet som det görs. Typiskt svenskar tror på media som som förfalskat vår historia.

ShopaholicNumberOne sa...

Anonym: vad menar du med citat:"Typiskt svenskar tror på media som som förfalskat vår historia." VEMS EXAKTA HISTORIA!? VÅR HISTORIA! utger du dig för att vara Sheen? haha för när du skriver sådär blir det väldigt svårt förstå vad du menar med "förfalskat vår historia" ??????????????

Anonym sa...

Det är självklart inte ok av Sheen att säga/skriva något sådant grymt. Men ingen vet hur Denise är som ex... Därmed inte sagt att hon förtjänar en sådan kommentar, bara att hon kanske själv inte är ett dugg bättre. Bara en tanke.

ShopaholicNumberOne sa...

sanna: ja men det säger sig själv! Har du,eller jag personligen varit där & sett det ske, ja då får man välja vad man vill tro på. Men samtidigt om man tänkte så. Då skulle man få svårt ta till sig allt i nyhetsväg/inte endast skvaller! bara en tanke det också...

Anonym sa...

jag tycker vekligen inte att det ar synd om uber-bitchen denise.. Har ni overhuvudtaget foljt med vad som hant i deras realtion? Den har sa kallade kommentaren ar tagen helt ur sitt sammanhang och klat alla tror att han bara spottar u sig nagot sadant hel appropa eller hur??
Intressant att det ALLTID ar kvinnan som utmalas som offret oavsett vad hon gjort.
Nej, Denise har bara sig sjalv att skylla..

ShopaholicNumberOne sa...

"sanna" ELLER "LiSA" eller "Illwill" (eller LinUs eller vem som kan tänkas gömma sig bakom alla dessa nick som minutiöst skriver kommentararer efter "varandra" !! (MYCKET MISSTÄNKT när sättet att skriva på & stilen är den samma trots olika nick *patetiskt* är bara *förnamnet*!!!, du väljer att vara anonym, så som de flesta som ej vågar stå för den åsikt som ej är den som de flesta håller med dig om!) Ser att du skrivit i ilska.. & då blir det lätt inte rätt. OCH JA! Jag har följt det som sagts kring paret! OCH om du var med på 80-talet (var du det?) så skulle du veta att just Sheen är ökänd för sin bad boy-stil. Som storkund av unga (så unga som möjligt) prostituerade hos Heidi Fleiss. Ett galet leverne med mycket knark & alko sabbar de flesta hjärnor.

Jag kan tänka att Denise inte ville fortsätta vara gift med Charlie, efter att hon fått reda på ett & annat. En liten del är ju att Sheen enligt Denise (även bevisat av bordell-mamman Heidi) gillade att titta på: "skolflickor", "cheerleaders" o.dyl *rys*! Tur att Denise drog innan deras flickorna växt sig större!!

Anonym sa...

daumn vilka förskräckliga kläder. hittade hon inget fulare?

iallafall, hon är nog en lika god kålsupare som charlie. bara det att svensk media gillar att berätta så lite som möjligt av sanningen.

ShopaholicNumberOne sa...

anonym? daumn? vilka då kläder? Bad-dräkten hon bär på reklam-bilderna som togs vid bensin-station, som inte valdes ut av henne, utan av proffs. Eller är det den blåturkosa-klänningen längst ned du menar?? *FÖRVIRRAD*

Du är nog väldigt ensam om att tycka att det är fula "kläder (bad-dräkten då alltså), då det är den typen av bad-dräkter alla Stars bär "over there"! Inga H&M bad-dräkter där inte. Snarare Cavalli eller något liknande dyrt!!

Angående de s.k "otrohetsaffärerna": Ja, Denise tröstade sig med Richie Sambora, tillika Heather Locklears "ännu på pappret make". MEN alltså: vid den tidpunkten Denise & Richie kom varandra nära, så var paret Heather & Richie *separerade* !! & då var iaf Denise singel. Heather & Richie var ej levandes ihop. & Denise gick t.om TILL Heather för att berätta om att hon blivit kär i Sambora då detta skedde!

Sen hur allt egentligen avslutades vet bara dessa 2 paren!

Anonym sa...

Det är mycket underhållande. Susanna du verkar tro fullt och fast att Denise är en ängel samt att Sheen är den elaka i detta. Själv tror jag att båda är lika blåsta. De borde prova att sätta barnen först. Sedan kom information om Shenns titande på teens från just Denise, ganska lägligt när du vill vinna vårdnaden om barnen.

ShopaholicNumberOne sa...

"lestat": (åh ännu en anonym)... det är kanske så man gör i bloggvärlden? Att om man inte vågar stå för vad man tycker. Det om något är sorgligt nog underhållande i mina ögon!

OCH... anledningen till att jag la in bilden med de 2 söta barnen, var just som en tankeställare. En bild säger mer än tusen ord. Därav kände jag att jag ej behövde skriva något till den bilden, hade jag hoppats på. Tydligen hade jag fel?

Jag tror inte det är avgjort alls, om vem som får barnen. Men det jag verkligen hoppas är att deras föräldrar någon gång börjar betèe sig som just föräldrar. Barnen kommer (nästan) oavsett vad som sker älska både mor & far lika mycket.

MEN PS: Jag är GLAD att du/ni är så engagerade i just min blogg. Jag tar det som en varm komplimang!

ShopaholicNumberOne sa...

Lisa: Men vad kul att en uber-b som du kan ändra dig så! Det gör dig större i mina ögon! Hinner inte publicera allt du messar här. Men gör det så småningom oki sötegumman? All heder till Lisa!

Anonym sa...

Hon e alltid Supersnygg!! Skulle ta henne däräkt, men troligtvis inte mer än ett OneNightStand - Bruden verkar psyko. Tro det eller ej, men det finns lika många psycho-bitches bland snygga som fula! Kanske ännu värre representerade i Denise facket, för dom tror att dom aldrig kan bli dumpade eller att de har någon konkurrens. Är själv förföljd av en Miss (landet onämnt)... What! fattar hon inte vinken, hon var bara en engångare? Sheen kan välja o vraka, och han gör det. Sheen e bara lite mer skadad än medel Göran av det goda livet, men är som riktiga män är - vi sprider våra gener. Alpha-hannen går vidare och lägrar nya feminina specimen. Denise råkade bara stå ivägen. Man ska inte lägga in bytet i gammelgäddans gap, för då stänger han käftarna. Stackars båda nu... hon e fortfarande kär i sitt lilla hjärta, och han vill se sina barn och slippa höra hennes tjat, gafflande, lögner och klagovisor. Det är inte lätt att veta innan att bruden man avlar med är vrickad, men ett enkelt intelligenstest borde räcka. Alla lågintelligenta kärringar använder barnen som utpressning och slagträ i deras game.

Och hon som skriver att "Man får inse att dessa tragiska män inte bör träffa sina barn förrän de skärpt till sig" är ju rent ut sagt kriminell. Det är INTE kriminellt att vara otrogen, men att hindra Charlie att se sina egna barn är brottsligt. Vilken lagvidrig och egoistisk människosyn! Måste man vara ihop med någon man inte gillar för att få se sina egna barn? Jag är chockad över den kommentaren, som i princip uppmanar till kriminalitet.

ShopaholicNumberOne sa...

Med "devos" kommentar tycker jag att jag kan "rest my case"! För "devo"-killen verkar ha fattat allt helt rätt med citat: "Skulle ta henne däräkt", "psycho-bitches", "gammelgäddans gap" (Denise född 17/2 år 1971 & unga Charlie född 3/9 1965, alltså är "gammelgäddan" 6år yngre!), "men är som riktiga män är - vi sprider våra gener. Alpha-hannen går vidare och lägrar nya feminina specimen"," & blabla.. Jag har sett att flashback.se länkat till min sida för några dagar sedan. Så jag väljer det enkla, att tro att dessa inte fullt så intelligenta kommentarer kommer därifrån. & nu har jag inget mer att skriva om detta par som väckt sådana starka reaktioner, från män. Blir förvånad att så många pojkar/män läser min blogg. Då det här är en tjejblogg.

Men då det finns stackare som går på personagrepp bakom sina fega "anonyma" fasader så väljer jag att fortsätta ha Kommentargranskningen på. Annars skulle det bli fullt med personangrepp & smädelser.

Vad hände med "skjut inte budbäraren"?? Varför läser NI som är SÅ arga kändisbloggar/modebloggar om ni inte klarar att folk har olika åsikter? Ett råd är då: att inte läsa bloggar. & inte läsa Aftonbladet, eller Expressen (som om det inte är just det ni arga gör. Varför säljer annars det så otroligt mycket?). Kanske ska ni arga även skippa TV-tittande med? Måste vara jobbigt att vara så arg. En flytt ut i skogen utan elektricitet, media, & bloggar skulle nog lugna ned.

ShopaholicNumberOne sa...

Till mitt största fan som kallar sig "lisa": Eftersom du inte vågar lämna ut ditt namn/din mail/din blogg eller något. Utan använder denna blogg som ett klotterplank. Måste jag tyvärr skriva detta meddelande till dig "lisa" här:

Lämna min blogg ifred & skaffa dig för guds skull ett nytt intresse än att ständigt springa in här! Personangrepp handlar in om att tycka si eller så om en kändis. Utan när någon går på personangrepp på privatperson. Sådana kommentarer publicerar jag ej här. Ej heller dina!

Att kritisera någon är inte att begå personangrepp. Att skriva att vad något, gör är fel, är inte att göra personangrepp. Att gå igenom en persons användarbidrag och gräva upp varenda smula som möjligen skulle kunna användas emot personen kan möjligen vara stalking. Att säga "du är en jävla idiot" är ett solklart personangrepp. Gissningar om
andras motiv - och gissningar att de är synnerligen låga såsom till exempel hämnd eller förföljelse - är inte sakargument utan argumenterar i person.

Personangrepp publiceras ej på min blogg.

Anonym sa...

Hehe... Den som inte tycker precis som Susanna får inte skriva. Hon vill bara ha ja-sägare på sin blogg.
Såg Denise i en gammal science-fictionfilm för många år sedan (Starship troopers) och tappade andan. Hade aldrig sett något så vackert.
Sheen är ett äckel, ja.. Men hur kommer det sig att the bad boys alltid får de vackra damerna? Jo för att damerna fungerar så.
De svåra killarna är ju mer lockande än mjäkiga män som vänder sig ut och in för att vara till lags.
Kvinnor säger att de vill ha snälla killar men kan inte sluta att tänka på de svåra.
Motsägelsfullt? ja
Sant? Ja

/sheen lookalike tills jag klippte mig.

ShopaholicNumberOne sa...

jocke: hehe... Kära jocke! om du kollar kommentarerna på min blogg publicerar jag också de som ej tycker som jag. Ta reda på fakta innan du skriver.. Det enda jag inte kommenterar är personangrepp. Det har jag redan skrivit här ovan.

& visst är man välkommen med personangrepp, på ett villkor att man har stake nog att inte vara anonym. Känns en aning meningslöst/waste of time att ha ett battle mot nån som inte vågar visa varken ansikte, eller namn *ler*.Men de flesta verkar inte våga det..

ShopaholicNumberOne sa...

Dessutom fattar jag inte hur man kan försvara en som Charlie som är fälld för KVINNOMISSHANDEL!?? Får mig att undra vad det är för störda människor som skriver & "försvarar" någon de ej känner (vissa kan få för sig att de känner någon för att de ser personen på TV...) i min blogg. Då är det troligtvis något personlig upplevelse som ligger bakom, att försvara något sådant vidrigt. En "Bad Boy" är inte = kvinnomisshandlare, det är en = väldigt feg & värdelös "Boy".

Anonym sa...

Jag fattar inte hur folk i allmänhet kan engagera sig så mycket i hur en kändis som Charlie Sheen beskrivs på en Blog?? Det verkar som att folk identifierar sig med Sheen och tar det personligt när Susanna nämner något negativt om honom.

Sheen har gjort en del roliga filmer med roliga karaktärer osv,men privat så verkar han vara elak och knäpp. Sheen har varit otrogen mot sin fru och är även dömd för misshandel på sin Fru så inse fakta att han som privatperson inte är någon snäll människa som är värd att försvara!

Jag tycker att han är svinaktigt och knäpp som privatperson och jag tycker att Susanna gör helt rätt i att skriva om detta!

/Brutus

Anonym sa...

Mina kära små vänner, finns ett ordspråk som är likadant i hela denna planet. IT TAKES 2 TOO TANGO!! Jag tror definitivt att Denise är en bitch samtidigt att Sheen inte är så jävla nice heller. En slampa och en gammal alkis. Hur bra kan det bli!!!

Anonym sa...

Haha, tycker det är löjligt.

Spelar ingen roll om han har skrivit det e-postmeddelandet eller inte.
Han är inte gift med henne, antagligen älskar han henne inte heller då och varför ska han då bry sig om henne?
Trött på folk som ska låtsas bry sig om människor man inte egentligen bryr sig om, eller folk som man inte ens känner. Hon visste vad hon gav sig in på när hon gifte sig med Charlie, och alla tycker bara synd om henne för att hon går ut i media varannan dag och snackar skit om honom.
Usch...