tisdag, juli 24, 2007
Hur många har burit Ray-Ban Wayfarers i vår/sommar?
Här är mina bruna längst upp! =)
Bilden nedan:
Från vänster: Mischa Barton i svarta, Sienna Miller i bruna (som mina),
sedan Lindsay Lohan, Ashlee Simpson + Kate Moss i "säkra" svarta.
Liteeee tråkigt med svart, men ok..)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar