lördag, juli 07, 2007
Den är så fiiin...
Min nya super-röda hjärta paljett-aftonväska med låååång kedja från: www.asos.com/ ! Åh jag älskar den. Den har jag framme som prydnad i sovrummet för den är så sööööt! =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar