torsdag, september 04, 2008

Lip Gloss från HARD CANDY!

Dessa 5 nya, oanvända Lip Gloss finns till byte på pret-ty.se. Visste ni att HARD CANDY ägs av Urban Decay. Och är alltså lika hårda på djur-rätt & strikt kontroll av att alla led till kosmetikan inte är testade på djur. Choklad-glossen står det bara "noveltyinc.com" på sidan på båda (jag är för känslig för stark doft på gloss, dessa doftar starkt av choklad/kaffe.)HARD CANDY pot-gloss'en doftar inte något särskilt, eller ja, en svag doft:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dom låter fina, och vad bra att det inte var testat på djur.

Anonym sa...

Hej vännen! nu är det tävlingsdags hos mig!

klicka in o kolla!
http://accesstobeauty.blogg.se/2008/september/utkast-leta-pa.html

du kan vinna en valfri illustration denna gången! kramar Kinga

anna wintour sa...

Ahria verkar ju vara kunnig inom det mediala då ville jag skriva ett inlägg avsedd för just henne. kul att det är din vän

kan du se mer med min framtid ex om bloggen blir större?

Anonym sa...

Till Anna:
Jag tar en titt senare ikväll - eller i natt, beroende på hur mycket positiv energi jag känner av. Mina två katter brukar vara hjälpsamma. ;)
Vill gärna dikutera vidare om just detta ämne. Läste att "ditt" medium tar betalt för en "mass-seans" - varför? Är det hyran av lokalen som kostar?
Jag tar ALDRIG betalt - en gåva är till för att delas.
MVH
Ahria

Maja sa...

nu har jag lagt till dig i min länklista :)