fredag, september 12, 2008

Fouches.se's dåliga kundservice... + leveranstid :(

En diss till:Känner mig rätt fundersam över kundservicen på www.fouches.se/ !! Gjorde en stor beställning 2008-08-14. Men har inte fått något ännu, efter 1månad. Mailat dem 3ggr utan ett minsta svar på vad som händer. Samt att vid min beställning gick något fel. 2 varor hamnade i min "korg" utan att de skulle vara där. Mailade om det samma dag, ficks var dagen därpå att summan skulle åter till mitt konto. Men har jag fått det? Nej!!

Tycker det känns väldigt trist att deras kundservice är så här dålig. Har man en webshop får man ju faktiskt ta & svara på kundernas mail. Tycker det här är under all kritik. Det får mig att INTE vilja handla mer där. Är det så svårt att maila ett kort svar på varför det dröjer/varför de ej sätter tillbaks pengarna för de 2 varorna som de lovade redan 15/8?

Några fler som har varit med om liknande/har några tankar kring det

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad irriterande!
Hoppas det fixar sig.

ShopaholicNumberOne sa...

MissMagicGirl: ja *extremt dåligt* ..!! Fler som jag fått kontakt med som tycker deras kundservice suger nu med. Skulle inte rek. nån att shoppa där som det är nu :( !!