onsdag, september 03, 2008

I Love your blog!

Oj! Vad generad jag blev, och *GLAD* att sötaste inthemake har nominerat min blogg. Om det inte vore för att jag inte ska nominera den som nomierat mig, skulle jag inthemake 100 gånger om !! :D

Nomineringens regler går ut på:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg
2. Länka till personen du fick den ifrån
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag nominerar, utan någon rangordning:

rocketqueen's blogg: För att hon är först med allt nytt. Jag inspireras & får grav köpmani av allt underbart hon skriver om.

missmagicgirl's blogg: Den här tjejen är "bara" 16år, men skriver så otroligt bra om allt allt övernaturligt att hon inte kommer bli annat än författare en dag. Dessutom har hon de vackraste fantasifulla bilderna på sin blogg av alla.

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N Anne von Porat's blogg: Den här rödhättans blogg är en blogg som man verkligen fastnar i, ungefär som i en riktigt bra tidning. Hon upprör vissa, men hellre uppröra än inte beröra alls?

casualfashion bloggen: Den här killen kan *verkligen* mode. Carlros är verkligen beundransvärd.

pssion.se: Insipration i massor får jag här. Fantastiska nagellack, sminkningar. Verkligen en tjej med *god smak*.

Kinga's blogg accesstobeauty: Wow, *snyggare design* på en blogg hittar jag inte någonstans. Verkligen ögongodis all the way här. + en massa helt underbara smink-tips. En verkligt engagerad & smart tjej.

NOTD - nails of the day: Nagellack och annat nagelrelaterat. Sveriges bästa nagelblogg? om jag får bestämma: Ja!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack sååååååååå mycket!
Jag känner mig så rörd!
Det betyder mycket för mig att höra att du uppskattar min blogg så.
Jag skulle SÅ nominera din om det inte bröt mot reglerna.

Kram Magic

Anonym sa...

åh tack vännen! gud vad glad jag blev idag då!!!! jag får pilla med det senare, eftersom jag jobbar, men gud vad roligt att du gillar min blogg! får jag nominera dej, eller e de mot nån regel?
Puss Kinga

ShopaholicNumberOne sa...

MissMagicGirl: Varsågod i massor söt! Du förtjänar *verkligen* att bli nominerad. Jag har addat dig till min blogglista med länk till höger på min blogg, så jag inte missar några inlägg + att fler kan upptäcka din fina blogg! Kram!!

Kinga: Du förtjänar också det SÅ totalt. Har inte sett någon som lagt upp sin blogg så himla snyggt som du göra. Du lägger ned tid & skriver så bra. Din blogg kommer växa sig större & populärare än många andras. Man kan inte nominera den som nominerat en tror jag ;) ! Puss&kram!

Anonym sa...

Hej igen!
Tack så mycket för parfym tipset!
Så gulligt av dig att tänka på mig!
Åh, jag vill haaaaaa dom!

Tack så mycket för länken!
Jag ska lägga upp en länk till dig också!
Älskar din blogg!

Tack för allt!
Kram Magic.

Anonym sa...

Okej, tack!
Då ska jag bli medlem på tradera!
Tack en en gång! :-)

Kram Magic.

Anonym sa...

Åh, vad härligt! Fantastiskt, tack! Känns superhärligt att kunna inspirera :D

Anonym sa...

blir du dugen på fler sminktips äre bara att kika in hos mig nångång också :) kram malin