onsdag, september 03, 2008

Helt nya Ögonskuggor från Estee Lauder, Lancome & Mist:

Dessa finns till byte på pret-ty.se. Som ni kan se, är det helt nytt smink. Inte testat ens:Estée Lauder Pure Color EyeShadow:
Multi colors. Multi finishes. Major impact.Brilliant colors, silky formula looks richer, wears longer, without creasing. Sleek, modern compact includes applicator and mirror. Make a statement with one dramatic shade, lash to brow. Or play with all the colors and matte to high pearl finishes. Now see your eyes take on a new brilliance. Fragrance free. Ophthalmologist-tested.

Lancome Colour Focus Palette Quad:
Go for the glamour with this palette of four colour-coordinated shadows to colour, contour, highlight and line your eyes. Patented Jetfine technology produces fine shadow for outstanding blendability and exceptional long wear. Use wet or dry to achieve various intensities. Custom applicators help create the perfect look.

MIST: Eyedust kostar 120kr. Icke djurtestat. Se mer här:
Mist Stockholm

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman! du är nominerad!!!
kolla länken och länka tillbaka!
GRATTIS!!!

http://accesstobeauty.blogg.se/2008/september/i-love-your-blog-nomineringar.html

kolla mitt inlägg för motivering!

Puss o kram KINGA

anna wintour sa...

tack snälla för dina fina ord
många stora bloggare och kändisar har hängt ut mig på ett mycket elakt sätt
jag är äkta bloggen igenom men folk vill inte tro att det existerar människor det går bra för.

Varför kan de inte skriva om mig fast på ett hygggligt sätt?

jag har inte hunnit med nomineringen kommer att göra det i morgon

ShopaholicNumberOne sa...

anna wintour: Det är för att du är fascinerande på *så många sätt*. Jag skulle ta det väldigt positivt att blondinbella skriver om dig. Att hon med Sveriges största blogg & många andra okända, & kända engagerar sig så i dig & din blogg är faktiskt den högsta höjden av smicker, som du ska ta åt dig av! Finns ju tusen, och åter tusen bloggar som går obemärkt förbi. Du syns i mängden, därför är du intressant för alla. *Rödhätte-styrka i massor skickar jag till vackra dig*

Ps: Ser fram emot dina nomineringar! ;)