torsdag, augusti 21, 2008

Parfym-prov byte på Pret-ty.se :)

Dessa 6 parfym-prover bytte jag till mig med "Biggan" på pret-ty.se:1. BVLGARI's "Omnia Amethyst" - Doften påminner starkt om "Armani Code", Lancome's "Miracle Forever", och Hugo Boss "Pure Purple". Så gillar du denna typen av dofter så är detta garanterat ett "måste köp" för dig.
2. "Bvlgari Pour Femme" - Min favorit av dessa. Kommer absolut köpa!! Kate Moss ser *amazing* ut i reklamen för denna doften.
3. "Eau de Cartier" - En lyxig doft, som alla Cartier's dofter. En super-lyxig citrus-doft som mjukats till min blomster & amber. Men spetsats till med tränoter i basen för att inte bli "för" mjuk. En unisex-doft (till min förvåning, då den doftar väldigt kvinnligt på mig) som jag absolut kommer köpa.
4. Chanel's "Coco Mademoiselle" - Helt ok. Men inget för mig.
5. DKNY "Delicious Night" - Kan tänka mig köpa. Har såklart Delicious Green + Red redan.
6. Ed Hardy's "Love Kills Slowly" - Helt paradisiskt ljuvlig doft av jordgubbar. Underbar, men verkar dunsta väldigt snabbt, så som alla jordgubbs-dofter gör.

Inga kommentarer: