torsdag, augusti 21, 2008

Byte: Viktor & Rolf "Flowerbomb" + Library of Fragrance Kahala "Hawaiian Surf":

Byte på pret-ty.se, det här bytte jag till mig:I utbyte mot en ny 25ml "Red Door" från Elizabeth Arden + purse-spray med 10ml av "Provocative Woman" från Elizabeth Arden, fick jag 1st "Hawaiian Surf" + en 15ml (Purse Spray) Viktor & Rolf "Flowerbomb". Båda doftar underbart. Särskilt "Flowerbomb" som jag känner att jag *måste ha*. Den är beyond ljuvlig.

Demeter's Library of Fragrance Kahala, "Hawaiian Surf":
Det är svårt att föreställa sig Hawaii, eller Kahala, utan att tänka på den varma och fridfulla havsbrisen från Stilla Havet. Kahala-kollektionen fångar den där känslan av tidig morgon när doften av havssalt blåser in över stranden som är ren och fridfull. Finns det nåt bättre? Innehåll: 30 ml.

"Flowerbomb" från Viktor & Rolf lanserades 2005 och är varm, romantisk och blommig. Den har en sensuell och sexig blomdoft som passar när man vill känna sig speciell eller påverka en omgivning.

Toppnot: bergamott från Kalabrien och te.
Hjärtnot: indisk osmanthus, sambac jasmin, cattleya orkidé, fresia och rosor.
Basnot: mysk och pachouli.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentarerna!
Det var jättekul att läsa.
Din blogg är superfin och rolig att läsa!

Anonym sa...

Hej där vännen!
Jag har knåpat och illustrerat ihop en sminkguide, och jag undrar, tycker du den hjälper tjejer och ger mer klarhet i hur man ska sminka sig?

är det lönt att fortsätta med sådana guider?

Kramar och pussar Kinga

ShopaholicNumberOne sa...

kinga: Kollade just in den blogg. Ja absolut, tycker verkligen du ska fortsätta. Du har verkligen lagt upp allt *SÅÅÅ SNYGGT*. Guiderna är helt perfekta! Keep up the good work girl! Puss!