onsdag, juli 16, 2008

Mitt byte: "Eau de Dior Relaxing Pink Coloressence" från DIOR !!

Igår fick jag mitt byte från pret-ty.se/2. Jag bytte nämligen en av mina "Shalimar" från Guerlain med en annan medlem. Och här har ni det rosa bytet:100ml-flaska av "Eau de Dior Relaxing Pink Coloressence" by Christian Dior for Women: "Coloressence…a Sanctuary of the Senses. A new alliance of Scent and Color, a source of Sensations and Emotions to create a mood that is… sometimes lively, dazzling and energietic… sometimes tender , sensual and relaxed…"Och det är faktiskt Edt & inte bodyspray (som man kan tro). Jag måste säga att flaskan inte är särskilt smickrande alls (och nu är jag snäll, men jag tänker "ribbad rosa dildo". Jaaa, jag vet att det ska vara en Kinesisk lykta, men jag tänker i alla fall dildo haha). Men det är väl insidan som räknas ;) ? Och har man en insida som dofar flickigt rosa & sött av toppnoterna från fikonträd, och citron. Med ett hjärta av violer, heliotrope och rosor. Basnoterna av sandelträ, tonka böna, vanilj och cederträ, då är det ändå helt ok!

Inga kommentarer: