onsdag, juli 16, 2008

Min Min Min!!

Vilken älskling! Nytt smycke från DIOR fick jag häromdagen! Ett 100% äkta "DIOR Gourmette Lipgloss Duo Bracelet" kostar 700-800kr i Sverige.

*ÄLSKAR DEN* såååååååååå mycket!!!!!! Det är sådant smycke som är "SÅ jag" helt enkelt!"Dior Gourmette Lipgloss Duo"
med 2 fantastiska "Dior Addict Ultra-Gloss"gömda inuti. "This silver-plated chain bracelet just might be the most couture way to stash your lipwear we've seen". Gloss-duon heter "STREET CHARM" & nyanserna är som ni ser, 1 gammelrosa med rosa skimmer + 1 Bronze med bronze+guld-skimmer i. Glossen är, som alltid från Dior, helt perfekta & bäst på alla sätt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hrm... jag har aldrig fattat poängen med smink och smycke i ett - men snyggt var det!1

Anonym sa...

Nu blir jag avis! :P