lördag, december 08, 2007

Aftonbladet la igår in bilder på Jennifer Love Hewitt's nya kropp! Jag la in bilderna redan 29/11! Kolla in Före/Efter - Bilderna här:

Då:Nu:Men sägas ska ju: Att sant är att hon var riktigt skinny förut. Jämför bara med de här bilderna mot de nytagna bikini-bilderna på en rundare Jennifer:Då:Och så här ser hon ut nu på fler nytagna bilder(DE JAG LA FÖRRA TORSDAGEN):http://shopaholicnumberone.blogspot.com/2007/11/vad-underbart-att-se-en-hollywood.html

Summa: Det är tydligen *JÄTTE-ÄCKLIGT* att gå från anorektiskt smal till en normal kropp? *Suckar* AB 7/12

12 kommentarer:

Jojo sa...

Men hon hade en fiin kropp :)
Inte för att hon har en ful nu, kanske börjat äta mkt mums! :P

ShopaholicNumberOne sa...

Ja, hon hade fin kropp då med, men jag tycker inte det ser friskt ut att vara sååå smal :-O !

Jojo sa...

Men du.. när ska du blogga lite mer? :P
Man väntar ju..

ShopaholicNumberOne sa...

Jojo: tack gullnos! jag tröttnade lite efter alla negativa kommentarer :( ... sen har jag fastnat på facbook.com :-O ! KRaM!

Jojo sa...

Hehe jo väntar faktist :)
Neej, finns inte där. Vågar inte efter allt de skrivit om den sidan :O

Anonym sa...

Du måste komma ihåg att dom bilder du lagt in på henne när hon är smal är kraftigt redigerade också....

ShopaholicNumberOne sa...

Nemi: javisst är det så med alla modell/kändisbilder! omöjligt finna oretusherade. Bara paparazzi-bilder. Men jag tyckte de jag fann var fina. Men om du har några tips på andra bilder så tipsa gärna!

ShopaholicNumberOne sa...

jojo: Tack sötis! Jag ska skärpa mig med bloggandet igen !! :)

Anonym sa...

Det ska va något att hålla i när åskan går! ;-)

Anonym sa...

Varför tjatar alla om att så fort man har en fin slank kropp så är man anorektiker? Det är väll lika illa som att påstå att nån är matmissbrukare om man har lite mer hull. Hon var inte alls anorektiskt smal, det finns gott om kändisar att jämföra med som visar täcken på anorexi. Utskjutande skelett, dålig hålning pga förtvinade muskler, armarna är typ bara skinn o ben, hennes kropp före påminner mer om min flickväns, som äter ordentligt, men nyttigt och tränar mycket.

Anonym sa...

Jag tycker att hon ser bra ut både på sina gamla och sina nya bilder. Hon är absolut inte tjock på de nya bilderna, hon ser ju fantastisk ut! Men hon är inte heller anorektisk på de gamla bilderna. Jag har själv kämpat med att jag varit för smal större delen av mitt liv trots att jag ätit bra. Det är fel att döma ut en kropp, vare sig den är smal eller med lite mer former. Jag var fullt frisk även när jag var smal och blev oerhört ledsen av kommentarer som "Men fy vad smal hon är!" som om det vore helt ok att kommentera min kropp på ett sådant negativt sätt bara för att jag råkade vara smal. Tack och lov har jag lagt på mig lite mer former nu, men reagerar varje gång någon säger att en naturligt smal kropp är anorektisk. Det är skillnad på att vara anorektisk och att vara naturligt smal. Tänk på det!

ShopaholicNumberOne sa...

Anonym: Jag menar så här.. Att tänk på att tidningar/media aldrig skriver nedsättande om de flesta supersmala kändisar. Men så fort någon börjar se ut som folk i allmänhet gör (utanför kändisvärlden) så heter det att "de är tjocka" osv. Medans det ofta osunt smala idealet hyllas hela tiden *överallt*. Det ärju anledningen till explosionen av sjukdomen anorexia. Min kommentar på slutet i blogg-inlägget är bara en härmning av medias syn på kroppar.