lördag, november 10, 2007

Vill Ha-Cravings från GUESS watches !!!

KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE FORMAT!!Har sett reklam massor av gånger i "ELLE" & alla andra Svenska mode-tidningar för den här underbara Guess-klockan som heter "G-MIX" !!! Jag måååste verkligen köpa den!! Hoppas den säljs här i Eskilstuna, hmmm... Måste ta reda på! Fann ett pris påden på www.guess.at/ som var 125,00 € !! Alltså 1.380:- i Svenska kronor. Ett *VÄLDIGT BRA* pris för en så as-snygg klocka indeed enligt mig eller vad?! Fyller ju år om 1 månad & 5 dagar. Så jag vet vad jag önskar mig i födelsedags-present =) !! Jag vill nog helst ha den silverfärgade med "On The Wild Side" ur-tavla! Typiskt nog hittar jag bild på ALLA förutom just den! Men det finns en bild på en guld "On The Wild Side" (den LÄNGST UPP bredvid reklamtjejen!!). & det är samma mönster på "On The Wild Side" silver-färgade, förutom att klockan är silver & urtavlans mönster går i silver/Svart istället!

KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE FORMAT!!Förresten så är tjejen på reklam-bilden längst upp är verkligen as-fint sminkad!! Den färgen på läppstift är så snygg! Har ett läppstift från salongs-märket "Trucco", & ett från Make Up Store i exakt den nyansen! "Trucco" är skapad av samma företag som gör "Sebastian"-hårvårds-produkter, ett favorit salongs-märke!!

Min dator crashade den 2/11 så har inte kunna blogga sen dess. Sååå irriterade. Men nu ska det förhoppningsvis funka efter att ha fått betala 2.500kr för tillfixningen av den *Grrrrrrrr* !!


KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE FORMAT!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oohhh jag va riktigt peppad förra sommaren att köpa en Guess klocka ... vet faktiskt inte vf de inte blev av...ville ha en sån där stor som Paris hade typ...den låg inte på mer än 1800 tror jag :(

ShopaholicNumberOne sa...

Ja Guess har as-snygga klockor veerkligen! Som den här, den ser ju mycket dyrare ut än vad den är! Har kollat runt på alla Svenska online-klockbutiker, men hittar inte. Måste ringa runt på måndag för att hitta den nånstans ju!!