söndag, november 11, 2007

Nu kan jag inte vänta! TJUVKIKA här för filmklipp & bilder från "Sex and the City"-filmen !!

GLÖM INTE ATT KLICKA PÅ ALLA BILDER SÅ NI KAN SE DEM I STORT FORMAT!!Visst är det underbart att de håller på att spela in för fullt? JAAA! Jag har stått mellan hopp & förtvivlan under dessa år som gått sen "Sex and the City" slutade! Vilket glädjetjut som kom ur mig när jag hörde att det var SANT att det *KOMMER* en film! Wiiiiiiiiiiiihhhh!!!!!!! Länge trodde jag att det var prat, det har ju varit så myckeeet prat om en film! Så för att inte bli besviken så tänkte jag att "det blir inte av". Men nu blir det! & lyckligare än jag kan ingen vara!!Carrie i väntan på Mr.Big, återföreningen...*Åh! Äntligen återförenade*Vilket strålande vackert par !!! Och Carrie i en helt fantastisk chic klänning, as always, perfect!!Fler än jag som saknat Carries underbart söta bög-bästis Stanford?En blommande blivande brud. Eller är allt bara en ...dröm?Åh på väg in i kyrkan...Och sedan på väg ut med kaxigt snygg fjäderbonad:Och sötaste Stanford hjälper till in i bilen:Kolla vad magnifik pampig galaklänning Charlotte bär på Carries wedding, woooooow:Likaså Samantha, vem annars skulle bära upp rött lika snyggt som henne, passar hennes insida likväl som utsida! & Miranda i lysande klein-blått som allra bäst klär rödhättor med blek hud & kalla toner:Carrie på väg till tjejgängsdejt? Vilken ascool ballongkjol. Ja, hon klär ju i ALLT!Alla samlade =D & glada:
Stackars Samantha verkar få sin snövita päls helt förstörd:För att få massa mer info kring filmen, glöm inte att besöka:http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article1217084.ab

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag längtar tills den filmen är klar!

ShopaholicNumberOne sa...

Ja, verkligen! Man längtar ju ihjäl sig!!