söndag, november 11, 2007

Aftonbladets syn på vad som är punk! Är detta:

Paris i FILA-kläder & sne-lugg!! Haha *skrattar*, nu undrar jag, om Paris är punk vad är äkta punk-klädsel? Times are changing...eller nåt hahaha..? Kolla mitt blogg-inlägg strax nedan om det här!

Här är i alla fall bilderna på resten av Paris i "punk-kläderna". Aftonbladet visade ju bara hennes ansikte & lite av axlarna. Väldigt komiskt det här. Se själva här, Paris i punk, enligt Aftonbladet: KLICKA FÖR STÖRRE FORMAT:
Se artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1215871.ab

4 kommentarer:

Staffan sa...

Komiskt.

ShopaholicNumberOne sa...

Ja, det är i sanning VÄLDIGT komiskt! haha, undrar vem som skrev artikeln & kom fram till att detta är punk? *asg* ! Stod inte vem som skrivit artikeln. Jag förstår varför...

Staffan sa...

Jo, längst ner står det faktiskt Mira Palomäki. E-postadressen är utsatt också. Man kan bara undra hur många punkare (och andra) som har föreslagit en obekväm och ohygienisk förvaringsplats för hennes artikel.

ShopaholicNumberOne sa...

jaha det har jag missat helt! jag borde maila henne & be henne förklara var hon får punk ifrån?Eller vad?