fredag, november 07, 2008
Ebay-fynd!
Det här vackra bangle/armbandet i *925 silver* fick jag hem idag. Vann det för bara 48kr på ebay (och då har jag räknat in frakten i hela priset). Vilket fynd!!
‹
›
Startsida
Visa webbversion