Du är utmanad i min blogg :)
Åh vilket underbart!Nu blir jag avundsjuk!
ja där gjorde du verkligen ett fynd!Jättesnyggt armband!
Jättevackert!
skit fint :)
Ja, vilket fynd!!! Måste nog kika in där och se om det finns något mera!ErikaPS Du är novemberutmanad
Ja, de kan man kalla fynd, ett snyggt sådant :)
Åh vilket fint ebay är en riktigt bra sak;)
Du är utmanad i min blogg :)
SvaraRaderaÅh vilket underbart!
SvaraRaderaNu blir jag avundsjuk!
ja där gjorde du verkligen ett fynd!
SvaraRaderaJättesnyggt armband!
Jättevackert!
SvaraRaderaskit fint :)
SvaraRaderaJa, vilket fynd!!! Måste nog kika in där och se om det finns något mera!
SvaraRaderaErika
PS Du är novemberutmanad
Ja, de kan man kalla fynd, ett snyggt sådant :)
SvaraRaderaÅh vilket fint ebay är en riktigt bra sak;)
SvaraRadera