fredag, november 07, 2008

Ebay-fynd!

Det här vackra bangle/armbandet i *925 silver* fick jag hem idag. Vann det för bara 48kr på ebay (och då har jag räknat in frakten i hela priset). Vilket fynd!!

8 kommentarer:

  1. Du är utmanad i min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilket underbart!
    Nu blir jag avundsjuk!

    SvaraRadera
  3. ja där gjorde du verkligen ett fynd!
    Jättesnyggt armband!

    SvaraRadera
  4. Ja, vilket fynd!!! Måste nog kika in där och se om det finns något mera!
    Erika
    PS Du är novemberutmanad

    SvaraRadera
  5. Ja, de kan man kalla fynd, ett snyggt sådant :)

    SvaraRadera
  6. Åh vilket fint ebay är en riktigt bra sak;)

    SvaraRadera