torsdag, september 04, 2008

Mer byteshandel! Make Up Store Smink :)

Detta nya smink bytte jag till mig på pret-ty.se med mayamakeupartist.2st. Glitter Eyeliner's. 1 "Fuchsia" (knall-rosa/Cerise-glittrig) + 1 "Queen" (Vit-glittriga). Samt en Neon Orange Microshadow. Älskar denna ögonskugga med dess super-starka pigment. + ett prov på "Bewitch Ögon" från mineminerals.se

Vad mayamakeupartist fick i utbyte ser du här Nytt hos mig.

3 kommentarer: