tisdag, juli 29, 2008
En himmelsk fjäril damp just ned i brevlådan!
Den är så ljuvligt söt med sina super-gnistarande swarovski kristaller!!
STOR. Sitter vackert längst upp på halsen! Från Pilgrim!
2 kommentarer:
Anonym
29 juli 2008 kl. 14:29
Superfint!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Badbomben
7 augusti 2008 kl. 20:57
Vad fin den är!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Superfint!!
SvaraRaderaVad fin den är!
SvaraRadera