Veckans fynd-köp! "Ladybug" Bracelet från Kenneth Jay Lane!
Är det här underbart *SÖT SÖT SÖTASTE* vackert guldpläterat armband från Kenneth Jay Lane. Jag *älskar* det. Och jag älskar att jag fyndade det för 286kr *tindrar* !!
I Sverige finner du smycken från Kenneth Jay Lane här:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar