lördag, oktober 20, 2007

Rosa Bandet Barbies!

Kunde bara inte låta bli att lägga in dessa 2 Rosa bandet barbies!
Aaaaahhhh... så fina!!!

2 kommentarer:

  1. åhhh...jag vill ha!!!!!!

    SvaraRadera
  2. emelie: Ja dom är så söta =)!min första var på 80-talet. En rödhårig (som jag är ju! måste gillat rött redan då alltså haha?) med värsta krullet från "rockstars" =D !!
    Sen eh klippte jag håret av den :-/ . Den såg ut exakt så här, fast med rött hår då (Det är ur samma serie, det var en blond barbie med oxå) :

    www.rebeccachulew.com/rocker.gif

    vad jag ångrade mig massa då :(!! Vet du var jag kan hitta bilder på gamla barbies? Jag gav bort alla mina barbies till en kompis dotter för nåt år sen.. *ångrar det idag asså*! :(

    SvaraRadera