emelie: Ja dom är så söta =)!min första var på 80-talet. En rödhårig (som jag är ju! måste gillat rött redan då alltså haha?) med värsta krullet från "rockstars" =D !! Sen eh klippte jag håret av den :-/ . Den såg ut exakt så här, fast med rött hår då (Det är ur samma serie, det var en blond barbie med oxå) :
vad jag ångrade mig massa då :(!! Vet du var jag kan hitta bilder på gamla barbies? Jag gav bort alla mina barbies till en kompis dotter för nåt år sen.. *ångrar det idag asså*! :(
åhhh...jag vill ha!!!!!!
SvaraRaderaemelie: Ja dom är så söta =)!min första var på 80-talet. En rödhårig (som jag är ju! måste gillat rött redan då alltså haha?) med värsta krullet från "rockstars" =D !!
SvaraRaderaSen eh klippte jag håret av den :-/ . Den såg ut exakt så här, fast med rött hår då (Det är ur samma serie, det var en blond barbie med oxå) :
www.rebeccachulew.com/rocker.gif
vad jag ångrade mig massa då :(!! Vet du var jag kan hitta bilder på gamla barbies? Jag gav bort alla mina barbies till en kompis dotter för nåt år sen.. *ångrar det idag asså*! :(