torsdag, oktober 11, 2007
Den här punkiga skotskrutiga väskan med kedjor känns väääldigt jag!
Verkligen!
Massa bra att den har 2 lika stora fack! Köptes igår för hela 63kr = Fynd !! =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar