tisdag, november 04, 2008

Oemotståndliga Smyckes-nyheter Från Cocoo.se !!

cocoo.se fortsätter imponera med snabb uppdatering av nyheter, det nyaste, till billigaste, bästa pris helt enkelt! Här kommer mina egna favoriter från smyckes-nyheterna nu i november-08. Enjoy!

Favorit Nr.1 är *The Cocoo Candy Collection*, väldigt "Juicy Couture", & väldigt kawaii men istället, till ett riktigt bra pris. Priset ligger på 165 kr - 195 kr:Och så *The Cocoo Candy Collection-armband för 165 kr/st med*:Favorit Nr.2 är dessa supersöta oemotståndligt söta små lyckobjörnar på lång kedja, 125 kr/st. Finns i flera modeller:Favorit Nr.3 är det här annorlunda lilla monster-halsband för 145 kr/st:Favorit Nr.4 är dessa två hjärtan-halsband, längst till vänster i bild, 165 kr/st:Favorit Nr.5 är de här "peace & love" armbanden för bara 95 kr/st. FYND!!! :Besök cocoo.se !! :)

7 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Oj, det är första gången jag blivit hungrig av att titta på smycken. Ha, ha :D
Jag älskade verkligen dom som ser ut som glassar.
Så söta!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilka roliga smycken!
bra pris också.

Anonym sa...

bär man godis till smycken lärman ju bli sötsugen hela tiden :)

Anonym sa...

men gud vad bra! :) glad att jag kunde hjälpa :) hoppas det passar bra nu!

Anonym sa...

japp, i alla fall på ICA hos mig! då ska jag prova fuktmasken också, tänkte ta en men gjorde aldrig det. De hade specialpris också, 2 st för 45 kr tror jag det var. :)

Mamarosa sa...

Så utrolig søte smykker.. vil ha sånn jeg også.. blir vel aldri for gammel..hehe

Denise sa...

du borde titta in på www.artmissy.se om du gillar cocoo
det är en rätt ny butik så utbudet är inte så stort ännu, men jag kötpte en parfym och choklad armbandet därifrån och är såå jäkla nöjd! går runt o luktar som en godisbit ^^