torsdag, oktober 02, 2008

Vem är Sveriges snyggaste Blogg-tjej? Rösta!!

Bland alla nomineringarna har 18 tjejer tagit sig vidare till omröstningen. Det är DU som är med och BESTÄMMER vem som ska vinna.

Rösta fram den snyggaste kändisbloggerskan på improveme.se:s besökare har sagt sitt. Under en vecka nominerade tusentals läsare ett stort antal bloggerskor till vår stora omröstning. Nu är det dags att utse "SVERIGES SNYGGASTE KÄNDISBLOGGARE". Klicka in på länken, och se tjejerna som fick flest nomineringar...

improveme.se

PS: Yes, personligen tycker jag alltså lätt att Anine Bing är snyggast:
Kolla in hennes blogg här: www.finest.se/AnineBing

Men du kanske förederar Isabella Löwengrip aka. Blondinbella, eller konkurenten Kenza? Natacha Peyre? Eller kanske Linda Rosing?

4 kommentarer:

Classe sa...

Tävlingen finns redan hos mig,A Bing ä ful..

ShopaholicNumberOne sa...

Ghostfriend : Hahaha AS IF! Jämfört med headern "Paris Hilton-bilden i bil" längst upp på din blogg är Anine en Gudinna!

Anonym sa...

Hej! Jag gillar din blogg väldigt mycket och jag ser att jag inte är ensam om det. Hur gör du för att få så många läsare?

ShopaholicNumberOne sa...

Cicci: tack SÖÖÖÖT!!! Jag vet inte hur jag "gör". Jag skriver ju inte varje dag som en bloggare "bör göra". Har faktiskt ingen aning alls :-O Men förklara gärna vad du gillar med min blogg, för är supernyfiken på det! Kram!