torsdag, augusti 07, 2008

Ny *MUST HAVE* produkt från URBAN DECAY !!!

Jag älskar allt från Urban Decay! och nu har det kommit en till ny "kan inte leva utan"-produkt som gjord för mig.

Trött på morgonen? Trist & glåmig hud? Här har jag första hjälpen! Älskade & hypade URBAN DECAY's - Joe Glow Caffeinated Cleansing Scrub - Face & Body KAFFE Scrub - på hela 249gram - kommer räcka en EVIGHET !! & Nej, just denna kaffe-scrub säljs just nu inte i Sverige. Men jag fick tag på 3 till mig själv ändå :). URBAN DECAY är *DYRT* på de få Svenska webshops som har detta. Så när http://www.blush.se/ eller http://www.eleven.se/ får in denna produkt kommer den kosta 419kr PLUS deras svindyra frakt + administationsavgifter.

OBS: INTE DJURTESTAT !!!En Yummy Java-inspirerad scrub för BÅDE ansiktet och kroppen. Stärkande kaffe med grädde-doft. Utjämnar, exfolierar och rengör huden. Joe Glow Body KAFFE Scrub innehåller makalösa ingredienser: Koffein, stimulerande kaffe och kakao-utdrag, stimulerande Kiseldioxid, Exfolierande grönt te-utdrag, och antioxidanter.

Kaffe & Antioxidanter kan vara välgörande för huden och skydda cellerna mot onödigt åldrande och kan dessutom motverka bakterier och andra mikro-organismer.

Många krämer mot celluliter innehåller kaffe eller bara koffein. Huskurer mot dem med kaffesump finns. Koffein verkar sammandragande på de små blodkärlen och kan därför tillfälligt göra celluliter mindre synliga.

Massagen förbättrar dessutom cirkulationen vilket är bra vid celluliter.


Non-lathering
Squeeze flaska med flip-top cap
Retro-inspirerade kaffe etikett + kaffe-ytter-paket ingår.

Inga kommentarer: