onsdag, maj 21, 2008

Smyckes-Shopping !!

Nya Vår-smycken måste varje kvinna ha! Här är lite av vad jag hit tills hunnit shoppa gällande smycken nu i maj! Och Mest *GLAD* gör detta unika 100% äkta DIOR-armband mig! Ett *LJUVLIGT* Dior-armband med berlocker föreställande Diors parfymflaskor! Miss Dior, Poison, Dune bl.a. Totalt 5 berlocker.

Gissa om jag *älskar* det? Särskilt då jag är *galen* i parfymer! Min nära vän, Lucky, fick 2st. Köpta på "Galeries Lafayette" i Nice. Gåva när hon handlade Dior-produkter för ca. 7år sedan. Nu är det mitt! Och tror ingen annan i Sverige har ett likadant. Förutom Lucky då :):Flätat Halsband (som behöver putsas upp) - Guld, Silver, Brons. 50cm långt! Med stämplar! Från Italien:Blandade smycken i silver. 16 st olika Smycken. Ringar, Halsband m.m:Örhänges-shopping! Dessa + samtliga örhängen nedan är från "Magnani" ! Örhängena är i egen design och utförande och går sålunda inte att finna någon annstans. av Sebastian von Bischopink.

Passa på!! Rea rea... Köpta på "Magnani" - jewellery design
i Gamla Stan/Stockholm.

Nya fina örhängen i stämplat 925 silver samt kula i rosa trä:Nya örhängen i silver 925 & murano-glas garanterat nickelfria:Knall-Rosa! Sötvattens-pärlor samt äkta silver 925:MMmmmmm orange... Fina örhängen med sötvattens-pärlor samt äkta silver 925. Garanterat nickelfria:Sist men inte minst! Jättefina och orginella örhängen i 925 silver . Stämplat och garanterat nickelfritt:

Inga kommentarer: