söndag, april 27, 2008

Bloppis!!! SÄLJES !!! ASOS väska med massor av Nitar + Kedja A´la Croco-Läder

TILL SALU !!!SÄJES HELT NY & OANVÄND!!! MASSOR av nitar på den. Precis som alla modehus har haft på sina väskor länge, länge den sista tiden (ja hela föra året med)! Jag säljer den bara för att jag är i behov av en STOR väska & aldrig använder mindre. Annars skulle jag aldrig sålt den. Men dumt att låta den ligga HELT NY & OANVÄND!!

Mobilfack finns inuti, inklusive "ASOS" märket.

Croco-läder material. (Croco = Krokodil-skinn, givetvis ej äkta sådant. Detta anges alltid på denna typen av material, "Croco Leather", ovasett om det kommer från en krokodil eller en syntetiskt framkallad typ av "Croco".)

BREDD (på bredaste stället) : 29cm. HÖJD: 17cm.

Kedjans längd: 40cm.

Den har även en bottenplatta, så att väskan ska stå stadigt på marken. Den plattan är: 17cm x 7cm.

Kanske något för den som gillar: GOTH, PUNK, ROCK, ALTERNIV stil? Avgör själva!

HELT NY VÄSKA ALLTSÅ!! PASSA PÅ!!

Den är din för bara 149kr !!! Billig frakt !!!

Intresserad av att köpa, fråga något? Kontakta mig på mail! Finns på info-sidan om mig, under bilden på mig, längst upp till höger!

OBS! VÄSKAN ÄR NU SÅLD

Inga kommentarer: