tisdag, mars 25, 2008

Herregud varför är folk så fega med färg & accessoarer, smycken i Sverige ???!!!

Jag bar det knallrosa långa halsbandet jag la nedan idag :D !!! Det blev uppskattat av dem jag mötte. Kul, hade knallrosa detaljer! & så svarta & mörklila kläder! Jag var den enda i denna stad, Eskilstuna, som bar FÄRG.

På tal om smycken! Åh OCH jag fyndade bl.a 2 riktigt blingiga (helt nya faktiskt) smycken på loppis idag! :D

BILDEN LÄNGST UPP: Ring i ädlaste diamanter, smaragd-ögon & ädelstenar från Boucheron. Dyrt som faaaasen! Ge mig nån ? :)))))))))))))) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!!! Ja, jag skulle svimma då LÄTT!! Boucheron-Kameleonten är inte alls lika söt. Men ändå fantastisk, ett konstverk:Vackrare, färg-gladare blir det inte! Så Mer Mer Mer Boucheron-drömmar: € 11.100 Euro kostar denna Uggla. Med namn "Boucheron Chouette ring" i vitt guld & knallblå safirer, ametister & diamanter: Och denna söta igelkott!! Från "Boucheron Animals collection". Ringen är skapad i rosa guld, svart diamant-nos & rubin-ögon: Mer!! WOW!!! : Ring, brosch, fjäder från Boucheron:Reklam för Boucheron's parfym "Jaïpur" ("Jaipur"):En *HELT* underbar Boucheron orm-ring, samt en ring i form av sjöstjärna:Sist, men inte minst. En *BEDÅRANDE SÖT* 18-karat guld, emalj, & svart onyx "automaton"-mus. Ut-auktionerad på "Christie's"(Pris? Mellan $87,000 & $131,000):

Inga kommentarer: