onsdag, mars 26, 2008

Detta är vad som kallas LYX-PROBLEM !!!

Jaha.. Nu fick jag just mail från strawberrynet.com . Jag är stamkund. Så nu fick jag supersuper-erbjudande med 30% rabatt på en hel sammanlagd beställning. Detta UTÖVER att det redan är världens bästa priser.Det betyder att beställer jag för t.ex 1000kr betalar jag bara 700kr. PLUS att det är GRATIS frakt och INGEN lyxskatt eller tull-avgift!!! Men för att få detta måste jag beställa innan 31 mars!!!! ......Aaaaaaaaaaah åhhhhhhhh......... Nu MÅSTE jag ju ha! Ska kanske höra med några vänner om vi ska gå ihop & beställa, så får vi billigare allihopa då!!
OCH! UTÖVER denna stora rabattstrawberrynet.com skulle jag få 1 gratis s.k lojalitets-gåva. Ett "Cameleon MakeUp Kit" (värd US$32 - 195SEK) !! Det innehåller:

12x Ögonskuggor
2x Rouge
3x Lipgloss
3x Applicator's

Liksom åh!! Jag som shoppar för mycket redan ändå.. vad ska jag göra :-/ ?!?!?!!

Pris-exempel på varor att beställa:

Hilfiger - Tommy Hilfiger - Tommy Jeans Body Lotion 200ml för 88SEK:Lancome Lös-puder - Poudre Majeur Loose Powder - Matte Peche 20g för SEK 137:Nina Ricci Läppstift i rött - Satin Effect Lipwear - #44 Corail Insolent 3.5g för SEK 79:Bvlgari för herrar - Eau De Toilette Spray 30ml för SEK 118:Esprit - Blue For My Dreams Body Lotion 200ml för SEK 61:Lancome 2st. läppstift - Color Design Lipcolor Duo Pack - Vintage Rose Sheen ( Unboxed, Made in USA 2x4.2ml ) för SEK 109:Oscar De La Renta - Oscar Eau De Toilette för herrar - Spray 50ml för SEK 100:Stila (rouge på stift)- Color Push Ups All Over Color - # 09 Sweet Flash 8g för SEK 61:Chopard - Wish Pink Diamond Eau De Toilette Spray 50ml - i original förpackning för 200kr:Sarah Jessica Parker - Lovely Eau De Parfum Spray 50ml för 200kr:2 stycken 30ml Nina Ricci - L'Air Du Temps Eau De Toilette Travel Spray Duo 2x30ml för SEK 322 (alltså ENDAST 161kr/styck:*VILL HA* = Lancome - Miracle Ultra Pink Eau De Parfum Spray 50ml ( Limited Edition ) för SEK 316:

Inga kommentarer: