tisdag, februari 12, 2008

SKO - FROSSA DE LUXE 2008 !!!!!! Bilder på 38 Märkes-HEELS att ha våta drömmar om:

Nu måste jag dela med mig av alla *FANTASTISKA* skor jag kollat på.
Se & dröm....

Nr.1: Heels att döda för från "GIANMARCO LORENZI" - 2008:

Nr.2: Perfektion i nitar från mästaren som slår alla, Christian Louboutin:

Nr.3: Nitar, nitar, nitar ååååhhhh av Jimmy Choo:

Bild.4: DRÖM-SKORNA med nitar, är dessa Burberry Prorsum's patent leather studded platform sandals. Från 3 olika vinklar:

Bild.5: Åter igen från GIANMARCO LORENZI - år 2008:

Bild.6: Fetish-Pumps med hänglås ;) !! :

Bild.7: Guld-stilettos:

Bild.8: Heels burna av Posh Spice, Victoria Beckham. Dessa är från ett av mina absoluta favorit-märken, lyxiga LANVIN:

Bild.9: Entice-metal heels:

Bild.10: Korsett skor a 'la perfektion. Carlos Sinister in Black:

Bild.11: Korsett skor a 'la perfektion. Carlos Sinister in Berry:

Bild.12: "Sex and The City" - Carrie's favorit-märke är dessa skönhter från, Manolo Blahnik såklart:

Bild.13: Helt förtrollande ros-heels. Skor som konst. Så vackra att jag adrig skulle våga bära dem:

Bild.14: Åter igen. Skor i konst-form! Lila rosor av Roger Vivier:

Bild.15: super-konstnärliga heels från MIU MIU:

Bild.16: Få kan göra så vackra skor som Christian Dior:

Bild.17: Silver-glitter-skor av okänt märke:

Bild.18: Heels värda att bäras på en gala. Från Christian Lacroix:

Bild.19: Fantstiskt Magenta-lila-rosa skor av Valentino:

Bild.20: Dessa lila skor från YSL Tribute, bärs här av Sophia Bush:

Bild.21: Glansiga lila från Roberto Cavalli (Purple Iridescent Peep Toe):

Bild.22: Lila skönhter av Moschino (Patent leather heels. Pris: $460) :

Bild.23: HÄRLIGT knall-blå peep-toe heels:

Bild.24: Skojar du att Christian Louboutin skapar dröm-skor!! Turkosa drömmar:

Bild.25: Blå skapelser med namnet "Yoyo Pumps", Christian Louboutin:

Bild.25: Samma "Yoyo Pumps" som de ovan, men dessa röda (Christian Louboutin):

Bild.26: WOW från Christian Louboutin:

Bild.27: Älsklingar i 3 olika färger, gammeldags rosa, blyerts-grå & gröna!!! Vilken färg väjer du? Jag väljer absolut de gråa!! Christian Louboutin's Satin peep toe shoes:

Bild.28: Christian Louboutin "Mouche Shoes" i svart, och blått:

Bild.29: Fantsifulla gröna! Jag älskar dem !!! :

Bild.30: En knall-röd önskedröm:

Bild.31: Perfekta, romantiska röda siden-pumps att bäras på "Alla Hjärtans Dag", från GUESS:

Bild.32: Söta siden aktiga satin-pumps i rosa:Samt i vitt:

Bild.33: Jag *ÄLSKAR* hundtands-mönster !!! Det går aldrig ur tiden:


Bild.34: Från Wild Diva:

Bild.35: Skott-Rutiga:

Bild.36: Super-Glittriga pastelliga ljus-rosa från Mästaren Christian Louboutin:

Bild.37: Korall-Rosa "Melanie" från Hale Bob:

Bild.38: Prickigt är SÖTT:

Bild.39: Jimmy Choo - WE LOVE YOU!:

Bild.40: Galet coola neon-rosa från Yves Saint Laurent:

Bild.41: Sött från Alannah Hill:

Bild.42: Mjau vad classy! Steve Madden Fancy Open Toe Pump:

Bild.43: Kan man annat än falla för dessa GALET neon-rosa stövlar! Jag gjorde det!:

Bild.44: PLEASERS:

Bild.45: Svin-dyra skönheter från PRADA:

Bild.46: Att ha våta drömmar om, Dahlia, av Gucci (Pris: $1,595):

Bild.47: Sist men inte minst! Lack-stövlar med rosett från Sergio Rossi:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helläckert inlägg, inte så konstigt att jag gillade denna kanske!

Mvh, skofetishisten ;)
http://skofetishist.blogspot.com/

anna wintour sa...

de överst gillade jag inte alls resten var snuygga

www.veckomagasinet.se

anna wintour sa...

jag köpte den på tradera kolla på väskor och sedan på arbetsväskor där fanna jag den finns i flera färger du kan gå in på tradera på min blogg under min profilbild står det "du har vad någon saknar" mycket fynd. du vet man måste ljuga för att fånga folks intressen precis som bloggkändisarna gör. blondinbella påstår att hon är modell men jag känner en tjej som var hemma hos mig som är modell och hon garvade arslet av sig för att blondinbella blåljuger om modellkariärren