söndag, februari 24, 2008

Christina Aguilera's Bröst-Explosion i T.V !! OjOj OJ !!

När Christina var med i fantstiskt bra talkshowen "Ellen" häromdagen (ni vet super-flatan The Ellen DeGeneres Show) visade hon vad som händer med ett par väl tilltagna silikon bröst när man ammar! Oops oh my!!!För att se det hela live, klicka här:Kurvorna sitter verkligen där dom ska efter födseln:Sött halsband bär hon här. Guld & rosa. Någon som vet märket? Se förstoringen här:Ett super-tips! Fann 2 liknande smycken det Christina bär ovan på mina nya Favo-Lyx-Shopbagsandfashion.com.Altertiv nr.1:
"Halsband 0048 - Eternal Gold". Designer-Inspirerat halsband i guldmetall med massor av kristaller för 168kr:Och alternativ nr.2 från bagsandfashion.com: Detta Salma Hayek-inspirerarade halsband i guldmetall med massor av kristaller. Otroligt vackert och klädsamt! "Halsband 003 - Mini Celebrity Gold" för BARA 99kr:Mjau! Kolla leopard-klackarna i närbild från ovan Mjau:Christina klär helt enkelt *GALET* bra i grå nyanser. Helt perfekt för henne! Håller ni inte med? Se här:Väldigt snyggt stilrent halsband! Här är en när-bild! Undrar vad det är för märke? Någon som vet:
Mer grått. Nämligen lång-ärmat grått & stora superstar-glajjor, snyggt!!!Alla blondiner är så snygga i ljusrosa. Särskilt Christina. Särskilt om underkläderna kommer från kändis-favoriten (och personliga favoriten http://www.agentprovocateur.com/. C
hristina iklädd underkläder från märket som nyligen öppnat en butik i Stockholm (JIPPIIIIII!!!!!!!!):Besök "Agent Provocateur"-butiken på Birger Jarlsgatan 9, i Stockholm (Eller ring: 08-678 2820).
Öpet-tiderna är!
Mån-Fre: 10.30 - 18.30.
Lör: 11.00 - 17.00
Sön,: 12.00 - 16.00
Konstnärligt suddig bild. Vacker korsett och tiara:
Jag älskar Christina i alla hårfärger. Tycket hon var sagolikt vacker när hon var mörkhårig. Men eftersom jag själv är rödhätta, så bara TOTAL-dreglar jag på den här bilden, åååååh:Och här är 2 bilder från graviditets-naken-poseringen. Jag har ju lagt upp de 2 kända långt tidigare. Men dessa 2 fann jag först nu, så passa på att avsluta snyggt med de här två:AB1 AB2 AB3

2 kommentarer:

anna wintour sa...

oj vilka snygga bilder och jävligt snygg halsband vart kan man få tag på den?

skulle aldrig skriva elakt om dig för du är en gullunge

du är ju medial kan du se hur jag blir av med min migrän? dvs vart ska jag vända mig vanlig läkare och medicin eller alternativterapi? och vad en speciellt person tycker om mig?

ShopaholicNumberOne sa...

Tack fina du! Ja Christina är ju alltid så fixad & snygg! Älskar när tjejer sminkar sig sådär skarpt som hon & t.ex Gwen Stefani! Det ÄR snyggt!!

Smycket Xtina själv bär vet jag (som det står) inte vad det är tyvärr hmmm.. Men ska forska i det. Men jag fann (som du kanske såg under) en snygg kopia på min nya favo-shop bagsandfashion.com Jag har shoppat SÖNDER mig denna vecka.... (SÄRSKILT på smycken)aaaaaaaaah hahaha!!

Och tild dig.. Angående migränen: Du har så otroligt många järn i elden, & är eldfängd som tuuusan (precis som ditt vackra hår). Allt eld-element i dig ger dig energi, en energi som kroppen har svårt att ta hand om, mental över-ebergi. Har du prövat meditation? Jag tror absolut att någorlunda datafria dagar skulle hjälpa dig tillsammans med ordentlig meditation! ..Angående den "speciella personen" så tror jag att din energi/karisma drar till sig samtidigt otroligt som det kan bli skrämmande för personen som är lite rädd att tappa kontrollen på sina känslor. Det är vad jag ser.