tisdag, november 13, 2007

Winona Ryder hel-naken i ny film! Se bilderna!

Först ska hon spela Spocks mamma i en ny film, nämligen "Star Trek". Som jag skrev här i bloggen i söndags! (Hur nu det ska gå till när Spock ska spelas av "Sylar" (född 1977) i favoserien "Heroes". Jag menar "Sylar" ser lite äldre ut/eller åtminstone jämnårig med Winona (Född 1971)! Jag hoppas & tror att de med smink kommer att fixa till en bra ålderskillnad dem emellan! Om de inte gör det, så kommer man irritera sig på det när man ska koncentrera sig på filmen.. Ja, vi får se hur det blir?Jag håller med! I "Heroes" (som för övrigt är en stor favoserie!) så ser "Sylar" äldre ut/eller åtminstone jämnårig med Winona! Jag hoppas & tror att de med smink kommer att fixa till en bra ålderskillnad dem emellan! Om de inte gör det, så kommer man irritera sig på det när man ska koncentrera sig på filmen.. Ja, vi får se hur det blir?

Hur-som-helst! Här näckar hon helt i "Sex and Death 101". Så då vet ni det alla, Winona-fans! ;)


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article1216302.ab

Inga kommentarer: