lördag, november 24, 2007

Vad är Äkta? vad är Fejk?

Visste inte var jag kunde en ställa en fråga. Så gör det här på bloggen, & hoppas någon vet svaret? Undrar över ANYA HINDMARCH`S berömda "I`m Not a Plastic Bag"!! Det finns många fejks där ute att köpa! Jag undrar om *NÅGON* vet (?) om det stämmer att den med lavendel-färgad text-färg är fejk? Att det Anya ej ens kommit med den, i den text-färgen! Stämmer det? Jag är inte alls säker? Vilka färger har den kommit i?

Jag brukar såklart i vanliga fall kunna fatta/se vad som är äkta/fejk. Men den här här ju billig när du köper en äkta med så? Det gör mig verkligen osäker! Vore verkligen jätte-tacksam för svar!! PLEASE?

Är den här på de här 2 bilderna med den ljuslila/lavendel-texten alltså fejk (misstänker det)??

KLICKA FÖR STORT FORMAT OM DU VILL SE DETALJERNA!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför mailar du inte till Anya Hindmarch och frågar dem om äktheten? mvh Sanna

ShopaholicNumberOne sa...

anonym: Jag tänkte att någon visste, & jag skulle få ett snabbt svar. :)

Anonym sa...

Hej hej. Jag kan med säkerhet säga att den är äkta.
Väskan har kommit i 5 färger (blå,grå,grön,brun,lila).
Den lilafärgade är nyast och stödjer bröstcancer(den du har).

Man ser direkt att din väska är äkta. Här är några utmärkelser:
På insidan står det "we are what we do" med ett (C), och "Anya Hindmarch London"
"Im not a plastic bag" loggan är insydd och inte något tryck.
På insidan av väskan ska det inte finnas några fickor och på botten ska det finnas en "kartongbit" eller vad man ska kalla det. Det ska alltså vara ett hårt botten.
Väskan ska inte ha någon dragkedja eller knapp.


Mvh Peggy

ShopaholicNumberOne sa...

peggy: Åh verkligen tack för ditt utförliga svar! Då vet jag att min är äkta & kan då börja använda den =D !! Det har jag ej velat göra, eftersom jag skulle tycka det vore extremt pinsamt att gå runt med en fake-väska *hu*! Så TACK TACK TUSEN TACK snälla du!! KraM!!