måndag, oktober 01, 2007

Värmande färgsprakande kyla!!






*Galet sött i vitt från Juicy Couture*



Snart är det nog dags att verkligen värma sig med underbara knallfärgade accesoarer, handskar, vantar, sjalar, halsdukar, mössor! Eftersom jag nästan *Bara* bär svarta kläder älskar jag att ha accesoarer i galna knalliga färger. Och nu när neon är så "inne" igen så är jag tokglad för det *Jippi liXom* !! Jag har rätt svårt för mössor dock, för de messar med min fluffiga frisyr, eller mitt hår. Och jag vill inte, utan *hatar* platt hår *hu*! När ska pannband bli modernt igen *huh* ??!!

Här kommer ett axplock av mina värmande accesoar-favisar!








Beautiful Mohair Bouclé From Scotland
Generously hand woven in Scotland. Beautifully
multi-coloured with vertical stripes on this season's
colours of Chocolate and Teal with just a hint of
fine lurex thread. Light and airy, but extremely warm.
(175 x 28cm)

Inga kommentarer: