onsdag, oktober 03, 2007

Takkrona från Ellos!

Den här Takkronan fick jag hem från ellos igår. Jag gillar den skarpt. Älskar gotisk inredning. Och nu ser mitt sovrum väldigt härligt gotiskt ut. har ändrat om färgerna i sovrummet till att gå i just svart & vitt! Det är jääääkligt snyggt tycker jag! Sedan tycker jag att just den här var väldigt stilren!

Sedan så fick jag denna tak-kronan för halva priset. Och det är ju extra trevligt!
Kostar 479kr men betalade 239kr. Very nice price!

Tvådelad lampa tillverkad i trä. B 59 cm. H 59 cm. E27. Max 40W. Levereras omonterad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! jag hoppas jag klarar det, jag har klarat att inte äta så mkt dåliga grejer hittills iaf, men det har ju bara gått tre dagar iförsig :P

Nej jag förstår dej med köpet, samma jag kände för Asos men begär pengarna tillbaka då?

Jag har för mig att christina parfymen bara kommer att heta "christina aguilera" Hoppas den doftar gott för allt med henne vill jag ha :P haha