måndag, oktober 22, 2007

Katrin Schulman VS. Nicky Hilton

VEM ÄR VEM?? Är de klonande?? Näsorna, Blicken, det lite undanglidande Lèendet !!

Rösta här! Katrin eller Nicky? Vem blir det?
Jag ger första rösten! Den faller på Katrin. Då jag har en stark dragning till bleka donnor & tycker att orange-brun fejja är fult. Sen sminkar hon sig coolare & har vackra ögon. Coolaste Katrin: www.stureplan.se/katrin

Så... Ska du inte rösta??

PS: OBS: sägas ska angående bilden Katrin i blond peruk, så är det på skoj hon har den peruken ("70-tals fest" stod det i hennes blogg). Tror ju inte hon kommer bli blond4real hehe..

5 kommentarer:

ShopaholicNumberOne sa...

För att bryta isen! Katrin! (som jag redan sagt).

Anonym sa...

Katrin. Kom hit via länken du hade i kommentaren i hennes blogg. Varför inte registrera dig hos tjejblog.com och nyligen.se om du vill ha fler besökare?

Anonym sa...

Jag tycker faktiskt Nicky. Bilderna på Katrin tyckte inte jag var så smickrande för henne.

ShopaholicNumberOne sa...

Hanna: Ja smaken är ju olika, tur det! Men jag har som sagt en fallenhet att älska bleka donnor. Jag kör själv på den ultrableka trenden nu. Passar ju bra eftersom jag har anemi (grav järnbrist) & det gör att man får ultrablek hy. Så mina dyra brun-utan-sol ligger oanvända.. Sen sminkar Katrin sig coolare, gillar folk som sminkar sig så det syns (det gör inte Nicky typ nånsin, aldrig sett henne i nåt coolt smink. Men om du har det så tipsa om bild :) !!)

ShopaholicNumberOne sa...

Ps: angående bilden Katrin i blond peruk så är det på skoj hon har den peruken. tror ju inte hon kommer bli blond4real hehe..